Wybór odzieży jest niezwykle istotnym elementem tworzenia wizerunku hotelu, gdyż to pracownik jest wizytówką obiektu. To z nim gość ma bezpośredni kontakt już od pierwszych chwil po przekroczeniu wejścia, a czasami nawet jest przed wejściem. Dlatego tak ważny jest dobór odpowiedniej odzieży w zakresie trzech podstawowych elementów: technicznego, użytkowego i estetycznego.

Strona techniczna odzieży rozumiana jest jako jakość materiałów, odporność na pranie oraz możliwość doboru odpowiedniej technologii prania. Optymalnie wybrana odzież zapewnia łatwość jej utrzymania w dobrym stanie i wyglądzie przez dłuższy czas. Przy wyborze gorszej jakości należy liczyć się m.in. z trudnymi do usunięcia zabrudzeniami, utratą fasonu i tym podobnymi problemami. Jednocześnie nie można zapominać o cechach użytkowych ubrania – pracownicy muszą po prostu czuć się w odzieży wygodnie. Powinna ona być odpowiednio skrojona: posiadać kieszenie w odpowiednich miejscach, być wykonana z materiału odpowiedniego do wykonywanej pracy itp.
Krój, fason, kolor
Pozostaje jeszcze jeden element, a więc estetyka. Oczywiście ta musi być jak najbardziej spójna z założeniami marki i jej identyfikacją wizualną, a o kolorze [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strona techniczna odzieży rozumiana jest jako jakość materiałów, odporność na pranie oraz możliwość doboru odpowiedniej technologii prania. Optymalnie wybrana odzież zapewnia łatwość jej utrzymania w dobrym stanie i wyglądzie przez dłuższy czas. Przy wyborze gorszej jakości należy liczyć się m.in. z trudnymi do usunięcia zabrudzeniami, utratą fasonu i tym podobnymi problemami. Jednocześnie nie można zapominać o cechach użytkowych ubrania – pracownicy muszą po prostu czuć się w odzieży wygodnie. Powinna ona być odpowiednio skrojona: posiadać kieszenie w odpowiednich miejscach, być wykonana z materiału odpowiedniego do wykonywanej pracy itp.
Krój, fason, kolor
Pozostaje jeszcze jeden element, a więc estetyka. Oczywiście ta musi być jak najbardziej spójna z założeniami marki i jej identyfikacją wizualną, a o kolorze [...]
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Autor: Klaudia Baranowska. Autorka jest dyrektorem handlowym linii produktowej Rental i Pralnictwo w firmie Impel Rental
Komentarze