Wyniki Hotel Brand Awards 2016

Organizowany przez firmę Profitroom i Międzynarodowe Targi Poznańskie konkurs Hotel Brand Awards 2016 został rozstrzygnięty. Nagrody wręczono podczas gali w Poznaniu. "Hotelarz" był patronem medialnym wydarzenia. Celem konkursu było wyłonienie hoteli, które posiadają najlepszy marketing marki prezentowany w internecie, na podstawie określonych kryteriów i kategorii oraz w opinii wybranych przez organizatorów niezależnych ekspertów specjalizujących się w różnych dziedzinach związanych z hotelarstwem i brandingiem. Badane czynniki mierzyły takie parametry marki jak: witryna WWW, identyfikacja wizualna marki, efektywność marketingowa, obecność marki w social media wraz z opiniami gości i polityka sprzedażowa hotelu. Na finalną oceną decydujący wpływ miały głosy 300 przedstawicieli branży hotelarskiej podczas konferencji Hotel Marketing Conference 2016, która odbyła się 27 i 28 września. W każdej przyznano tytuł Brand of the Year i 2 wyróżnienia Super Star Award. Oto wyniki:   Autor: Marek Kaczmarek, Marketing Manager w Profitroom

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *