Amadeus Hotel Billback – nowy sposób zarządzania płatnościami hotelowymi z wykorzystaniem wirtualnych kart płatniczych

Annowacyjne rozwiązanie płatnicze oparte na jednorazowych kartach wirtualnych przenosi płatności za noclegi hotelowe na nowy poziom wygody, efektywności i bezpieczeństwa z korzyścią dla hoteli, firm pośredniczących w obsłudze delegacji i wysyłających pracowników w podróż służbową jak również samych delegowanych.
Kliknij aby powiększyć grafikę
Automatyzacja zamiast ręcznej pracy Do tej pory opłacenie noclegu w czasie podróży służbowej często było kłopotliwe zarówno dla hotelu jak i podróżnego. Wiele obiektów niechętnie akceptuje przejęcie lub odroczenie płatności, jakie za podróżujących regulują pracodawcy lub obsługujące ich biura podróży. Często jednym rozwiązaniem tego problemu jest użycie np. prywatnej karty płatniczej pracownika lub czasochłonnych i uciążliwych, każdorazowych uzgodnień pomiędzy hotelem a pośrednikiem - agencją. Nowe rozwiązanie Amadeus Hotel Billback w pełni odpowiada na potrzeby wszystkich zainteresowanych stron. Rezerwacji typu Billback dokonuje się z wykorzystaniem wygenerowanego unikalnego dla danej transakcji numeru wirtualnej karty płatniczej, powiązanej z fizyczną kartą płatniczą MasterCard wydaną przez ING Bank Śląski. Posiadaczem fizycznej karty płatniczej jest firma dokonująca rezerwacji. Dane dotyczące transakcji, w tym karty wirtualnej, są przesyłane do hotelu. W momencie wymeldowania gościa z hotelu transakcja jest finalizowana, a środki pieniężne są pobierane z wirtualnej karty płatniczej rezerwującego. Wydajność i bezpieczeństwo Unikalny, wirtualny numer karty przypisany do każdej transakcji jednoznacznie identyfikuje transakcję, co pozwala usprawnić procesy wewnętrzne firm, takie jak np. raportowanie oraz księgowanie. Dzięki Billback czasochłonne uzgadnianie sposobu płatności z pracownikami hoteli, a także ręczne refakturowanie, przechodzą do przeszłości. Zastosowanie tego rozwiązania znacznie zmniejsza też ryzyko nadużyć. Bardzo ważną cechą rozwiązania Billback, obok usprawnienia pracy, jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa płatności za noclegi hotelowe. Dane kart wirtualnych są jednorazowe i powiązane z daną transakcją (rezerwacją), dzięki czemu nie można ich użyć do realizacji innych, nieautoryzowanych płatności. Ponadto, dane fizycznych kart płatniczych, powiązanych z jednorazowymi kartami wirtualnymi, nie są nikomu udostępniane. Dzięki znacznej automatyzacji procesu płatności i fakturowania, a także uniknięciu konieczności każdorazowych uzgodnień z hotelami, biura podróży mogą znacznie usprawnić swoją pracę. Hotele z kolei skorzystają z wprowadzenia nowego rozwiązania z kilku powodów. Po pierwsze, dzięki zastosowaniu wirtualnych kart nie będą musiały poświęcać czasu na uzgodnienia mailowe lub telefoniczne dotyczące płatności z pracownikami firm organizujących delegacje. Po drugie, hotele będą mogły nadal otrzymywać potwierdzenia rezerwacji, w tym dane karty płatniczej, faksem, tak jak są do tego przyzwyczajone. Po trzecie, hotele nie będą przechowywały danych fizycznych kart płatniczych, dzięki czemu będą mogły łatwiej spełnić wymogi bezpieczeństwa dotyczące przechowywania wrażliwych danych. Co najważniejsze dzięki usłudze Billback pracownicy podróżujący służbowo mogą być pewni, że ich nocleg w hotelu został prawidłowo opłacony, a ich prywatny rachunek nie zostanie obciążony. Dzięki temu, że Billback zapewnia pełną akceptację płatności kartowych przez hotele, uregulowaniem rachunku za każdy nocleg zajmie się jego pracodawca lub obsługujące go biuro podróży. Więcej informacji na www.amadeus.com.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.