Cztery szkolenia Akademii Hotelarza

W ciągu ostatniego miesiąca odbyły się cztery szkolenia w ramach Akademii Hotelarza, poświęcone organizacji działu sprzedaży hotelu, procedurom operacyjnym w hotelarstwie, budowaniu strategii sprzedażowych w hotelarstwie oraz, podczas targów WolrdHotel, efektywnej organizacji pracy hotelu. Szkolenie podczas tragów WoldHotel zgromadziło ponad 70 osób. Podczas pierwszej części spotkania Maciej Knyrek, dyrektor generalny powstającego we Wrocławiu hotelu AC by Marriott, omówił zagadnienia związane ze strukturą zatrudnienia w poszczególnych pionach w hotelu, oraz ustalaniem wysokości zarobków na poszczególnych stanowiskach. Podczas części popołudniowej prowadzonej przez Elżbietę Nitsze, dyrektor generalną Airport Hotel Okęcie, uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu optymalizacji pracy w hotelu i gastronomii oraz systemów premiowych na poszczególnych stanowiskach. Sponsorem spotkania był producent wody Żywiec Zdrój. Tematem szkolenia prowadzonego w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie przez jego dyrektor generalną Anetę Stępkowską były „Procedury operacyjne w hotelarstwie”. Omówiła ona zagadnienia związane m.in. ze zmapowaniem działalności operacyjnej – od przyjęcia rezerwacji do otrzymania należności za wykonane usługi, procedurami operacyjnymi i ich podziałem na dziedziny, rodzajami i przykładami procedur w podziale na dziedziny oraz znaczeniem procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym. Kolejne szkolenie Akademii Hotelarza w warszawskim Courtyard by Marriott poświęcone było organizacji działu sprzedaży hotelu. Poprowadził je Radosław Altheim, dyrektor zarządzający sieci Q Hotels. Podczas pierwszej części szkolenia omówił zagadnienia związane z tym, jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży oraz działań marketingowych i promocyjnych, oraz z głównymi zasadami premiowania w hotelarstwie – konstruowaniem planów sprzedażowych i indywidualnego rozdziału premii. Tematem drugiej części były rodzaje systemów prowizyjnych. Jeszcze pod koniec września w krakowskim hotelu andel’s odbyło się szkolenie z zakresu „Budowania strategii sprzedażowych w hotelarstwie” prowadzone przez Wojciecha Liszkę, założyciela firmy Z-Factor, który wcześniej przez 11 lat związany był z hotelami marki Radisson Blu jako dyrektor sprzedaży. Tłumaczył on, że nie ma skutecznej sprzedaży bez zrozumienia swojej pozycji rynkowej oraz ustalenia długoi krótkofalowego planu działania w stosunku do optymalnie dobranych grup klientów. Sponsorem tego szkolenia również był Żywiec Zdrój. W zgodnej ocenie uczestników wszystkich szkoleń stały one na bardzo wysokim poziomie pod względem użyteczności przekazanej wiedzy i stopnia realizacji programu. W poszkoleniowych ankietach w skali 1 – 6 średnia ocen wynosiła ok. 5,5 i więcej

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.