W Warszawie odbyły się targi WorldHotel

W dniach 12-14 października odbyły się 9. Targi WorldHotel w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Targi WorldHotel skierowane są do przedstawicieli sektora hotelarskiego, którzy chcą poznać nowości produktowe, funkcjonalne rozwiązania, aktualne trendy i skorzystać ze szkoleń.

Oferta wystawców obejmowała m.in. meble, tekstylia, oświetlenie, oprogramowanie, rozwiązania telekomunikacyjne, sprzęt gastronomiczny, wyposażenie zaplecza kuchennego oraz sal restauracyjnych i konferencyjnych. Wśród prezentowanych nowości znalazły się m.in. modułowa architektura drewniana, nowatorskie konstrukcje mebli hotelowych, ekskluzywne linie mebli ogrodowych, place zabaw, składane podłogi, samoprzylepne moduły dywanowe czy indywidualnie konfigurowane meble bankietowe. Nie zabrakło systemów do interaktywnej obsługi gości, automatycznego podnoszenia i włączania lamp i żyrandoli oraz zarządzania hotelem. Uwagę przyciągały nowoczesne plamoodporne tkaniny, oczyszczacze powietrza, ergonomiczne i ekonomiczne zmywarki, a także kosmetyki hotelowe oraz skompresowane serwetki. Równolegle z targami zorganizowany był Jesienny Outlet HoReCa z nowym i używanym sprzętem gastronomicznym, meblami i akcesoriami kuchennymi, meblami ogrodowymi itp. w atrakcyjnych cenach. Podczas targów odbyło się biznesowe śniadanie dla prezesów i dyrektorów największych hoteli w Polsce organizowane przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Tematem dyskusji prowadzonej przez Małgorzatę Morek, dyrektor ds. rozwoju franczyzy w Grupie Hotelowej Orbis i Janusza Mitulskiego, dyrektora ds. rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej sieci Marriott International, była „Gospodarka współdzielenia – nowy partner czy zagrożenie?”. Integralną częścią targów WorldHotel są szkolenia i konferencje. „Hotelarz” w ramach swojej Akademii Hotelarza przygotował szkolenie „Efektywna organizacja pracy hotelu” (więcej na str. 16). Firma Z-Faktor we współpracy z MPI Poland Chapter poprowadziła spotkanie „Mierzyć czy nie mierzyć? Wpływ czegoś na coś a maksymalizacja zysków hotelowych” (o wnioskach z tego spotkania więcej na str. 48), a przedstawiciele z grupy eholiday.pl opowiadali o zarządzaniu wizerunkiem hotelu w internecie. Dla inwestorów planujących adaptację obiektu zabytkowego przeznaczona była konferencja „Realizacja funkcji hotelowych w obiektach zabytkowych” organizowana przez firmę Archaios. Na targach znalazła się również Strefa Designu, czyli specjalnie zaprojektowana przestrzeń, która miała inspirować do poszukiwania pomysłów na wyposażenie własnego hotelu z przykładowymi rozwiązaniami. Uzupełnieniem tematyki aranżacji było seminarium „Design w hotelu, czyli jak zrobić dobre wrażenie wydając niewiele”. Po raz pierwszy na targach WorldHotel odbyły się konkursy kulinarne, m.in. finał Kulinarnych Mistrzostw Polski organizowany przez Roberta Sowę. W zmaganiach uczestniczyło dwanaście osób. Pierwsze miejsce zajął Paweł Laśkiewicz pracujący w hotelu Bohema w Bydgoszczy, a drugi był Grzegorz Miśta z pabianickiego hotelu Fabryka Wełny. W Mistrzostwach Cukierniczych Best Pastry Chef pod patronatem Tomasza Dekera tytuł Best Pastry Chef 2016 zdobył zespół Czekolada Café z Airport Hotel Okęcie: Michał Iwaniuk i Ewa Rządkowska.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *