SureStay – nowa marka i model franczyzy od Best Western

Sieć Best Western Hotels & Resorts zaprezentowała markę SureStay Hotels – nowatorską w branży hotelarskiej franczyzę opartą na modelu white label. Będzie ona funkcjonować jako odrębna spółka, podczas gdy obiekty będą włączone do infrastruktury i kanałów dystrybucji sieci. Trzy marki SureStay dają właścicielom obiektów z segmentów upper economy i midscale dostęp do globalnej infrastruktury Best Western.

Dzięki trzem odrębnym markom – SureStay Hotel (premium economy), SureStay Plus Hotel (lower midscale) i SureStay Signature Collection (midscale soft brand) Best Western zapewni więcej możliwości franczyzobiorcom, którzy są rozczarowani jednostronnymi, nieprzynoszącymi im korzyści, umowami. – W Ameryce Północnej w segmentach economy i midscale istnieje obecnie 17 tys. hoteli sieciowych, a 12 tys. nie należy do żadnej grupy. Model white label pozwala Best Western wykorzystać ten ogromny potencjał bez ustępstw w zakresie wizerunku marki własnej – powiedział David Kong, prezes i sieci Best Western Hotels & Resorts.

Koncepcja SureStay – dla niezależnych hoteli

Koncepcja SureStay została opracowana zgodnie z zasadami franczyzy Asian American Hotel Owners Association. Wszystkie trzy marki będą wprowadzone na rynek pod parasolem SureStay, bez wiązania ich w świ [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *