UPC Polska dołącza do grona sponsorów konferencji Hotel Trends Poland&CEE

Firma UPC Polska, wiodący operator sieci kablowej i dostawca usług komunikacyjnych i rozrywki dla konsumentów i firm w całej Polsce, została Srebrnym Sponsorem konferencji Hotel Trends Poland&CEE, która w tym roku odbędzie się w dniach 28-29 listopada w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. W zasięgu hybrydowej światłowodowo-koncentrycznej sieci UPC jest obecnie 3,1 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miastach, włącznie z Warszawą, Krakowem i Katowicami. Na koniec trzeciego kwartału 2016 r. UPC Polska dostarczała 2,9 mln usług do 1,4 mln unikalnych klientów, w tym 1,2 mln usług telewizyjnych, 1,1 mln usług szerokopasmowego Internetu i 632 tys. usługi telefonii stacjonarnej. Spółka posiada w ofercie usługę Horizon TV – platformę telewizji następnej generacji, która na dzień 30 września 2016 r. miała 230 tys. abonentów, a także zapewnia klientom dostęp do około 700 tys. punktów dostępu do sieci Wi-Fi w ramach całej sieci. Ponadto UPC Polska oferuje szeroki zakres usług telewizyjnych, telefonicznych, dostępu do Internetu oraz przesyłu danych dla firm. Organizatorami konferencji Hotel Trends Poland&CEE są „Hotelarz” i Horwath HTL. Hotel Trends Poland & CEE to największe w Europie Środkowo-Wschodniej forum wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk w branży hotelarskiej. Gromadzi w jednym miejscu właścicieli, inwestorów i kadrę managerską hoteli, prezesów i członków zarządów spółek hotelarskich, firm deweloperskich, banków i funduszy inwestycyjnych, a także architektów, projektantów oraz największych dostawców produktów i usług dla hotelarstwa. Podczas pierwszego dnia konferencji czołowi przedstawiciele polskiej i europejskiej branży hotelarskiej dyskutować będą m.in. o kierunkach zmian w globalnym hotelarstwie i ich wpływie na polski rynek, boomie inwestycyjnym i cyklu koniunkturalnym w polskim hotelarstwie, efektywnej sprzedaży usług i sposobach maksymalizacji przychodów, trendach w projektowaniu hoteli oraz zasadach zarządzania pracownikami z generacji Y. Drugiego dnia odbędą się trzy równolegle sesje tematyczne poświęcone nowym technologiom w hotelarstwie, zmianom w marketingu hotelarskim oraz architekturze i designowi. Sponsorami Strategicznymi konferencji są Grupy Hotelowa Orbis i Samsung Electronics, lider na rynku elektroniki użytkowej oraz rozwiązań i urządzeń mobilnych. Patronat nad imprezą objęli: Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka, Polska Organizacja Turystyczna – rządowa agencja działająca na rzecz promocji i rozwoju turystyki polskiej w kraju i za granicą oraz HOTREC – Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *