SPA luksusowe – czy to się opłaca?

Autor: Aleksandra Grochal, Piotr Ledworuch
W ostatnich latach znacznie rozwinęła się świadomość gości hotelowych dotycząca zdrowego trybu życia. Moda na aktywność fizyczną i zdrowe odżywianie staje się coraz bardziej popularna, a grono odbiorców tego trendu stale się poszerza. Jako że niewiele osób może pozwolić sobie na sumienne przykładanie się do codziennych rytuałów prozdrowotnych, rozkwita coraz bogatsza oferta hotelarska, mocno kładąca nacisk na rozwój kompleksów SPA. W związku z tym nasuwa się kluczowe pytanie – jak sprostać tym wymaganiom? Co wpłynie na satysfakcję klienta i przyniesie korzyści usługodawcy? SPA jako miejsce ukojenia zmysłów poprzez staranną pracę nad ciałem jest miejscem oderwania się od rzeczywistości. Z uwagi na różnorodne i coraz bardziej zaawansowane preferencje klientów najlepsze ośrodki SPA posiadają bardzo dobrze rozwiniętą gamę zabiegów, którą poszerzają o wszelkie nowości wkraczające na rynek tej branży. Sprzęt, produkt, pracownik Coraz prężniej rozwija się segment kosmetycznSprzęt, produkt, pracownikych zabiegów inwazyjnych, które w ostatnim czasie mocno zyskały na popularności. Stąd też popularność urządzeń, które powodują szybką poprawę wyglądu lub szybką korektę zaniedbań pielęgnacji własnego ciała. Największą popularnością cieszą się lasery, różnego typu urządzenia do endermologii, niskoprądowe ujędrnianie i wreszcie obstrzykiwanie lub wprowadzanie kwasów lub witamin na zasadzie nanotechnologii przez urządzenia podciśnieniowe. Coraz większe powodzenie zyskują również operacje plastyczne i trwałe zmiany w wyglądzie. Celebryci już nie mogą pokazać się w mediach, jeśli nie są odpowiednio „dopracowani”, a czy to nam się podoba czy nie, to oni wyznaczają trendy. Dlatego są celebrytami. Wartość biznesu turystycznego wellness na świecie według raportu „Turystyka Wellness & SPA” opublikowanego przez Tourism Observatory for Health to ok. 438 mld dolarów. Co zrobić, aby wykorzystać taki potencjał na rynku? Trzeba ciągle obserwować zainteresowania gości i dawać im to, czego oczekują. A klienci liczą przede wszystkim na profesjonalizm, najwyższej jakości sprzęt do zabiegów, nowe technologie i miłe otoczenie, w którym spędzają czasami po kilka godzin dziennie. To właśnie jakość usług świadczonych w hotelowej strefie relaksu ma kluczowy wpływ na odbiór całego obiektu przez klienta, zatem ogromnym wyzwaniem dla hoteli z kompleksem SPA & wellness jest zapewnienie wysokiej klasy wykonywanych zabiegów dla przyciągnięcia uwagi i zadowolenia klienta. Sukces opiera się na trzech najwa [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *