Marriott planuje stworzenie sieci 20 hoteli dla dzieci

Marriott podpisał z koncernem medialnym Viacom umowę o utworzeniu wspólnie z kanałem dla dzieci Nickelodeon sieci hoteli dla rodzin z dziećmi. Do 2020 r. ma powstać 20 obiektów wyposażonych w atrakcje związane z bohaterami kreskówek pokazywanych w Nickelodeon. Każdy obiekt będzie kosztował 200 - 300 mln dol. Pierwszy zostanie otwarty w 2010 r. w San Diego. Kolejne powstaną w USA, Europie, Azji i Australii.

Źródło: DZIENNIK(2007-06-02) str.: 6

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *