Ranking grup i marek hotelowych

Według ostatniego rankingu przygotowanego przez MKG Consulting, rok 2006 dla największych organizacji sektora hotelarskiego był kolejnym okresem wzrostu, choć wolniejszego niż w roku poprzedzającym. Generalnie taki trend zostanie podtrzymany, bowiem ruchy kapitału znacznie się nasiliły, a wyścig o rynki regionu Azji rozpoczął się już na dobre - główne grupy starają się zająć na nim jak najmocniejsze pozycje. Zaowocuje to nasileniem procesu integracji w latach kolejnych. W gronie 10 największych na świecie grup hotelowych uwidacznia się wyraźna dominacja organizacji amerykańskich, jedynie brytyjski Intercontinental i francuski Accor może skutecznie z nimi rywalizować. Warto też zwrócić uwagę na ranking marek hotelowych. Best Western pozostaje na pierwszej pozycji, która zdaje się być niezagrożona.

Źródło: RYNEK PODRÓŻY(2007-05-01) str.: 36

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *