Pierwsze w Polsce MBA w turystyce

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii, oraz Uniwersytet Antioch – amerykański specjalista w zarządzaniu strategicznym i przywództwie, poinformowały o uruchomieniu naboru do pierwszego w Polsce MBA w Turystyce. Ambitny projekt przyciągnął do współpracy największe nazwiska ze świata biznesu i turystyki. Pierwsza grupa menedżerów rozpocznie studia wiosną 2017 roku. MBA in Tourism to pierwsze w Polsce studia wyższego kształcenia specjalistycznego, prowadzone w całości w języku angielskim, obejmujące nie tylko wiele tradycyjnych obszarów MBA, takich jak: przywództwo, etyka, rachunkowość, marketing i zarzadzanie, ale także szczegółowo zgłębiające nowoczesną gospodarkę turystyczną. Zadbaliśmy o to, by współpracowali z nami wyłącznie tacy eksperci w swoim fachu – finansach, zarządzaniumarketingowym i strategicznym – którzy mają jednocześnie doświadczenie w hotelarstwie i turystyce – przekonuje prof. dr hab. Janusz Sondel, rektor Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii. Stąd międzynarodowe partnerstwo i innowacyjny program, zapewniający możliwość uczenia się od światowej klasy, międzynarodowych ekspertów. Program, opracowany przez największe nazwiska po obu stronach oceanu, otrzymał międzynarodową akredytację American Higher Learning Comission. Został doceniony między innymi za praktyczny wymiar programu oraz formułę specjalistycznych kursów interaktywnych. Materiały dostępne będą w każdym miejscu i czasie, umożliwiając samodzielne wykonywanie zadań, codzienny kontakt i dyskusje z prowadzącymi. Całość została zaprojektowana w sposób umożliwiający bezproblemowe łączenie studiów z aktywną pracą zawodową - dodaje Mary Ann Short, dyrektor programu MBA na Uniwersytecie Antioch. Dzięki formatowi i doborowi wiedzy, słuchacze MBA będą mogli ją od razu zastosować w praktyce – wdrożyć, zmierzyć, modyfikować wskaźniki. Nasz kraj posiada fantastycznych menedżerów, dlatego chcemy pomóc im w maksymalnym rozwoju kompetencji – stwierdza Bartłomiej Walas, dziekan Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii. Nikt w Polsce nie próbował wcześniej łączenia tylu innowacyjnych składowych na tak dużą skalę, więc wyzwanie jest znaczące. Doszliśmy jednak do wniosku, że pora wykonać ten krok milowy.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *