Euro 2012 zmieniło naszą strategię

Na początku czerwca Orbis ogłosił zmianę strategii na lata 2007-11, polegającą m.in. na podwyższeniu liczby hoteli, które mają powstać. Hoteli będzie o dziesięć więcej, a pokoi hotelowych o 1,7 tys. Łączna liczba samych tylko hoteli klasy ekonomicznej wzrasta z dzisiejszych 12 do 50 w 2011 r. EURO 2012 byto dodatkowym impulsem do podjęcia tej decyzji. Nie wiadomo, jak zareagują inni przedsiębiorcy. Z pewnością baza hotelowa w Polsce będzie się nadal poszerzała. Trudno jednak oczekiwać, by na dwadzieścia dni mistrzostw prywatni przedsiębiorcy zdecydowali się wybudować wszystkie potrzebne w Polsce miejsca hotelowe. Będzie trzeba dowozić kibiców autokarami.

Źródło: PULS BIZNESU(2007-06-13) str.: 5

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *