Lastminute.com rozwija sektory B2C i B2B

Lastminute.com – firma oferująca online rezerwacje miejsc w samolotach, hotelach, restauracjach, a nawet w teatrach – zdecydowała się powołać dwie oddzielne dywizje: jedną do obsługi sektora business-to-consumer, a drugą do obsługi sektora business-to-business. Operacja zostanie przeprowadzenia od razu w 13 krajach Europy. Częścią B2C, w składzie której znajdzie się marka lastminute.com będzie kierował obecny dyrektor wykonawczy na rejon Włoch i Hiszpanii i szef strategii konsumenckiej grupy, Alfonso Castellano. Obejmie on również funkcję pierwszego wiceprezesa i dyrektora ds. marek konsumenckich w Travelocity Europe, która jest właścicielem lastminute. Z kolei, dywizję B2B będzie budował obecny dyrektor wykonawczy na rejon Wielkiej Brytanii, Mark Jones wraz z generalnym dyrektorem grupy, Ianem McCaigiem.

Źródło: e-Hotelarz.pl / TravellMole

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *