Biura podróży naruszają prawo do reklamacji

Biura podróży naruszają prawo do reklamacji. Organizator imprezy turystycznej nie może zastrzegać, że reklamację wycieczki składa się tylko u pilota. Jest to możliwe także po powrocie z imprezy. Na żądania klienta musi odpowiedzieć w ciągu 30 dni. Nie ma ustalonego ustawowego terminu, w którym klient ma obowiązek złożenia reklamacji. Powinien to zrobić niezwłocznie. Jeśli biuro podróży nie ustosunkuje się w ciągu 30 dni do złożonej reklamacji, wówczas przyjmuje się, że uznało ją za uzasadnioną. Powinno więc spełnić żądania wysunięte przez klienta.

Źródło: RZECZPOSPOLITA(2007-06-20) str.: C4


Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *