Fundacja Krzyżowa ma system zarządzania kompleksem hotelowym

Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego wprowadziła system informatyczny CRM7 do zarządzania kompleksem pałacowym, obejmującym 178 miejsc noclegowych, 16 sal szkoleniowych oraz salę konferencyjną dla 350 osób. Do jego obsługi potrzebny był system, który, zapewniając odpowiednią elastyczność konfiguracji, umożliwiałby połączenie systemu CRM z potrzebami wynikającymi z zarządzania złożonym kompleksem hotelowym. W wyniku konkursu, w którym wystartowało kilka krajowych firm do ostatecznych rozmów została wyłoniona More7 Polska z Poznania. Z tą firmą właśnie fundacja „Krzyżowa” podpisała ostatecznie umowę na realizacje systemu informatycznego. O wyborze zadecydowało dotychczasowe doświadczenie poznańskiego integratora w realizacji indywidualnych systemów IT oraz fakt posiadania gotowego rozwiązania. Posiada on wbudowane moduły do obsługi rezerwacji miejsc noclegowych, rezerwacji sal konferencyjnych, wyposażenia oraz innych atrakcji oferowanych przez ośrodek w Krzyżowej. Ponadto do systemu został dodany moduł fakturowania umożliwiający realizację większości zadań z poziomu jednej uruchomionej aplikacji. Fundacja „Krzyżowa” to miejsce spotkań i dialogu. Pracuje na rzecz porozumienia europejskiego i wzajemnego poszanowania narodów, społeczności i jednostek.

Źródło: e-Hotelarz.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.