Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży

16 lutego w hotelu Courtyard by Marriott Airport w Warszawie odbyło się kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza. Jego uczestnicy mogli poznać zasady budowania i zarządzania zespołem sprzedażowym w hotelu. W pierwszej części szkolenia Radosław Altheim, dyrektor generalny sieci Q Hotels przedstawił najskuteczniejsze systemy motywacyjne oraz jak stworzyć realne założenia budżetowe. W drugiej części szkolenia Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna Airport Hotel Okęcie omówiła kwestie związane z budową systemu prowizyjnego oraz skutecznym delegowaniem zadań i systemów raportowania. Następne szkolenie poświęcone tym razem skutecznemu zarządzaniu hotelem miejskim odbędzie się drugiego marca, również w Courtyard by Marriott Airport. Więcej na stronie: http://akademia-hotelarza.pl/szkolenia/

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *