Nowe osoby w Z–Factor   PERSONALIA

Firma Z-Factor, która po dwóch latach działalności jest obecna na rynkach 7 krajów Europy, rozbudowuje swoją strukturę organizacyjną w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Do zespołu dołączają Marlena Biardzka i Milena Piróg. Marlena Biardzka zajmie się rozwojem firmy Z-Factor poza granicami kraju i ekspansją na kolejne rynki. Milena Piróg, jako demand outlook supervisor będzie odpowiedzialna między innymi za współpracę z klientami i doskonalenie i programu monitorowania rynku. Marlena z sektorem turystycznym jest związana od dwudziestu lat. W tym czasie zdobyła kwalifikacje jako organizator, sprzedawca, producent i promotor obiektów eventowych, międzynarodowych wydarzeń oraz imprez masowych powyżej 10000 uczestników. Jej doświadczenie z zakresu realizacji eventów obejmuje największe wydarzenia w Polsce – zaliczają się do nich między innymi EURO 2012, gdzie odpowiadała za zakwaterowanie przed i podczas turnieju, czy Szczyt NATO 2016, w którego czasie kierowała zespołem operacyjnym na stadionie PGE Narodowy. Jest ekspertem w dziedzinie zarządzania i koordynacji pracy zespołów wykonawczych, a także negocjacji umów oraz planowania budżetów dużych wydarzeń. Umiejętności w zakresie sprzedaży i promocji Marlena rozwijała, promując warszawskie hotele w Fundacji Warsaw Destination Alliance oraz w hotelu Hilton Warsaw, gdzie odpowiadała za sprzedaż i promocję obiektu w Europie i Stanach Zjednoczonych.   - Nie mam absolutnie żadnych wątpliwości, że doświadczenie i umiejętności biznesowe Marleny Biardzkiej nadadzą firmie nowego rozpędu. Cieszę się, że dołączyła do naszego zespołu i jestem przekonany, że dzięki niej w ciągu roku nasza obecność na zagranicznych rynkach z aktualnych siedmiu wzrośnie przynajmniej do czternastu – mówi Wojciech Liszka, CEO firmy Z-Factor. - Ze względu na ciągły rozwój programu Demand Outlook z równym entuzjazmem i zaufaniem witam na pokładzie Milenę Piróg. Milena przejmuje obowiązki związane z obsługą klientów Demand Outlook, zarządzaniem zespołami pozyskującymi dane oraz weryfikacją ich jakości – dodaje Liszka. Milena Piróg swoją karierę w hotelarstwie rozpoczęła  przed ośmioma laty w The King James Hotel by Thistle w Edynburgu. Przez kilka lat wspinała się po szczeblach kariery, pracując jako housekeeping supervisor, recepcjonista oraz specjalista ds. rezerwacji. Ostatnio zajmowała stanowisko specjalisty ds. rezerwacji indywidualnych i grupowych w pięciogwiazdkowym hotelu Radisson Blu w Krakowie. Milena jest absolwentką Jewel and Esk College w Edynburgu.   Firma Z-Factor specjalizuje się w dostarczaniu hotelom i przedsiębiorstwom w branży turystycznej narzędzi służących podnoszeniu efektywności ich sprzedaży i zysków. Swoim klientom proponuje produkty dostosowane do ich potrzeb – system monitorowania rynku spotkań Demand Outlook, program podnoszenia jakości obsługi klientów Test Call Program oraz Competition Shopping, pozwalający monitorować ceny konkurencyjnych obiektów.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *