3 marca poznaliśmy Laureatów 39. Edycji StandOUT. Ambiente 2017 – konkursu na stoiska, które poprawiają standardy w branży wystawienniczej – promującego polskie firmy uczestniczące w Ambiente 2017 - największych na świecie targach dóbr konsumpcyjnych, które odbywały się we Frankfurcie w dniach 10-14 lutego 2017 roku.
Najładniejszymi polskimi stoiskami targów Ambiente 2017 głosami użytkowników portalu Exspace zostały wybrane stoiska firm:
I. Miejsce - firma hoom
II. Miejsce - firma Practic
III. Miejsce - firma Krosno Glass
Prestiżowe Wyróżnienia Honorowe przyznawane przez Kapitułę Konkursu pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej, redaktor naczelnej portalu Exspace otrzymały firmy: HSG Wrześniak, Spółdzielnia SNB, Trend Glass, ORPLAST i stoisko Polskich Fabryk Porcelany ‘Ćmielów’ i ‘Chodzież’ SA / Ćmielów Design Studio zaprezentowane w Hall 4.0.
Laureatom i Finalistom gratulujemy! I już dzisiaj z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkanie z Państwem we Frankfurcie za rok.
Platforma StandOUT. to niezwykle ważna inicjatywa dla polskich wystawców. Bo zwiedzając z Exspace targi można nie tylko nadrobić zaległości w trendach w branży wystawienniczej, ale również uzyskać cenne informacje na temat polskich wystawców i ich produktów. Na 39 wyróżniających się stoisk polskich wystawców, które znalazły się w finale StandOUT. Ambiente 2017 zagłosowało 2746 osób. Ilość głosujących świadczy o tym, że StandOUT. wzbudził również wiele emocji wśród tysięcy wirtualnie odwiedzających portal Exspace.
StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace od roku 2012. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W 39 edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 98 000 głosów.
Partnerem 39. Edycji StandOUT. Ambiente 2017 były Targi Frankfurt, Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz. Patronat medialny objęły agencja Public Relations OKK, "Nowy Magazyn", "Wnętrze i Ogród", FORelements, DekorianHome.pl i signs.pl.
Komentarze