Meetings Week Poland – cała branża spotkań w jednym miejscu

Już po raz piąty stowarzyszenia i podmioty działające na rzecz rozwoju polskiego rynku eventowego organizują Meetings Week Poland (MWP). Tydzień, podczas którego odbędą się spotkania dotyczące każdego segmentu branży, ma realizować przede wszystkim cele edukacyjne, ale także zaprezentować skalę branży. Po raz pierwszy zostaną ogłoszone wyniki badania Poland Meetings Impact, które przedstawi wartość ekonomiczną przemysłu spotkań w Polsce. Jubileuszowa edycja Meetings Week Poland, która odbędzie się w dniach 20 – 24 marca 2017 r., jest kontynuacją idei wydarzenia, skierowanego do reprezentantów przemysłu spotkań (branży eventowej), klientów korzystających z narzędzi w postaci różnego rodzaju spotkań do realizacji swoich celów, mediów i wszystkich zainteresowanych tematyką m.in. event marketingu, event managementu, marketingu miejsc, motywacji, transferu wiedzy. Celem MWP jest także promocja i profesjonalizacja przemysłu spotkań. Ponad podziałami Pomysł tygodnia spotkań polega na połączeniu w ciągu kilku dni cyklu konferencji, szkoleń, warsztatów, które prezentują wyspecjalizowaną wiedzę w danym segmencie branży, a finałowym wydarzeniem jest gala wręczenia nagród branżowych. Wśród współorganizatorów MWP są MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Poland Convention Bureau POT, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice oraz MeetingPlanner.pl. Patronem honorowym wydarzenia jest Ministerstwo Sportu i Turystyki. – Mówiąc o Meetings Week Poland, warto zwrócić uwagę na dwa aspekty; współorganizatorzy tego przedsięwzięcia konsekwentnie trwają we wspólnym celu, jakim jest integracja i profesjonalizacja tego młodego rynku, ale także popularyzacja nieuświadomionej wciąż skali branży i możliwości, jakie dają dobrze zrealizowane wydarzenia różnym grupom uczestników. MWP to zatem symbol dojrzałości branży. Drugi aspekt, to po prostu dostrzeżenie coraz większej wartości wydarzeń jako narzędzi biznesowych, efektywnych, przynoszących zwrot – podkreśla Agnieszka Faracik-Leśniak, prezes MPI Poland Chapter, stowarzyszenia koordynującego tegoroczny Meetings Week Poland. W przedsięwzięciu co roku biorą udział profesjonaliści odpowiadający za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów z korporacji, stowarzyszeń, instytucji publicznych, przedstawiciele agencji eventowych, incentive travel, marketingowych, oferenci z firm świadczących usługi w branży eventowej, hoteli i centrów konferencyjnych oraz dziennikarze, samorządowcy i politycy. – W branży chyba nie ma już osoby, która nie słyszałaby o takim wydarzeniu jak Meetings Week Poland. W ubiegłorocznej edycji wzięło udział dużo ponad tysiąc uczestników. Zaproszenie kierujemy także poza nasze środowisko branżowe. Spotkania to taka dziedzina, która dotyczy praktycznie każdego sektora działalności – mówi Agnieszka Faracik-Leśniak.   Program Meetings Week Poland 2017 w skrócie: ·         Poland Meetings Destination (20 marca, organizator: The Warsaw Voice) ·         Spotkanie convention bureaux (20 marca, organizator: Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej) ·         Nie tylko event jest wyzwaniem (21 marca, organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej) ·         Inspiration Booster - Siła inspiracji w biznesie i rozwoju osobistym (22 marca, organizator Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Site Poland) ·         Uwarunkowania prawne i techniki wsparcia sprzedaży w organizacji konferencji (23 marca, organizator: Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”) ·         Forum Obiektów (24 marca, organizator MPI Poland i Z—Factor) ·         XII Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw (24 marca, organizator Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie) ·         MP Power Night – gala finałowa konkursu MP Power Awards (24 marca, organizator: MeetingPlanner.pl)

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *