Targi Tendence – międzynarodowe targi dóbr konsumpcyjnych, w terminie 24 – 27 czerwca 2017

Bogate portfolio targów obejmuje produkty do wyposażenia wnętrz, a także szeroki asortyment dekoracji, upominków, biżuterii, akcesoriów mody, jak również tekstylia domowe. Targi Tendence zapewniają wyjątkowy przegląd innowacji na drugą połowe roku. Wraz z mottem "Two Seasons, One Date" jest to również miejsce spotkań dla branżystów, handlowców i przedstawicieli działów zakupów. W tym roku targi odbędą się w nowym terminie od 24 do 27 czerwca w godzinach 9-18 a ostatniego dnia do godziny 17. „Naszym celem jest wyraźny wzrost zarówno pod względem nowych wystawców, jak i nowych grup docelowych wśród odwiedzających . Jesteśmy bardzo blisko osiągnięcia tego celu. Przestrzeń wystawiennicza w hali 8.0 z dekoracjami sezonowymi jest już wyprzedana. Wzrost statystyk w segmencie tekstyliów domowych również świadczy o rozwoju według zaplanowanej strategii - Philipp Ferger, dyrektor targów Tendence. Nowy impuls dla rynku europejskiego Wystawa „Impulses by Tendence”, która zostanie zaprezentowana w hali 11.0, będzie odpowiedzią na pojawiające się na co dzień pytania dotyczące sytuacji europejskiego handlu detalicznego na tle rosnącej digitalizacji. Tutaj przemysł zaprezentuje produkty, które przydadzą się w każdym biznesie. Doświadczenia i kontakty zebrane przez przedsiębiorstwa, aby wygenerowały korzyści muszą być wspierane przez nowoczesne technologie tj. aplikacje czy Internet. W specjalnej strefie odbędzie się seria wykładów, prezentacji i warsztatów ukazujących jak zwiększyć przychody w swojej firmie. Innowacje zostaną wyselekcjonowane z ofert wystawców prezentujących się na targach Tendence. Po raz pierwszy na targach Tendence powstanie wystawa pt. „Outdoor Living”. Wystawcy z branży oraz producenci ozdobnych balkonów i roślin tarasowych zaprezentują jak stworzyć unikalną atmosferę w przestrzeni ogrodowej. Kolejna wystawa specjalna planowana na tegorocznej edycji Tendence to 2Dezign z Holandii. Odwiedzający znajdą tam produkty szkółek leśnych, roślin ogrodowych i akcesoriów. Eksperci od projektowania stworzyli unikalną ekspozycję łącząc rośliny ogrodowe z atrakcyjnymi produktami z sektora "lifestyle". Wszystkie zaprezentowane kompozycje będą dostępne do zamówienia dla detalistów. Po raz pierwszy równocześnie z targami Tendence odbędzie się Międzynarodowy Kongres Florystyczny. Podczas wydarzenia, projektanci z sektora florystyki z całej Europy będą tworzyć dzieła ukazujące aktualne trendy oraz przedstawią uczestnikom nowe techniki. Salon trendów został zaplanowany wraz z członkami Stowarzyszenia EFSA (European Floral and Lifestyle product Suppliers) w Hali 8. Najwięksi wystawcy tj: Belgofloor, Capi, Esschert, NDT, Ter Steege and Van der Leeden pokażą jak odpowiednio dobrane dekoracje mogą pomóc we wzroście sprzedaży. Nowa hala dostępna dla odwiedzających Dzięki zmianie terminu na czerwiec, targi Tendence rozszerzyły przestrzeń targową o 6 nowych hal. Ekspozycja będzie dostępna dla odwiedzających w halach nr: 8.0, 9.0, 9.1, 10.1, 11.0 i 11.1. Podczas targów zostanie również zastosowany nowy, zoptymalizowany system zarządzania przestrzenią dla odwiedzających. Do użytku będą włączone nie więcej niż 2 poziomy hal. Segment Akcesoria i Biżuteria zostanie umieszczony w hali 11.1. Wystawa „Trend Hall” wraz z najnowszymi trendami w souvenirach, ozdobnymi projektami stołów i akcesoriami kuchennymi będzie dostępna na poziomie 11.0. W hali 9.0 zaprezentowany zostanie segment „Pure & Elegant” z funkcjonalnymi, nowoczesnymi, jak również ponadczasowymi projektami wyposażenia wnętrz. Wysokiej jakości meble, tekstylia i akcesoria domowe. Klasykę i dekoracyjne pomysły upominkowe zlokalizowane będą w Hali 9.1 „Gift Classics”. W hali 9.1 „Lovely Home” znajdziemy pomysły dekoracyjne dla domu i ogrodu, a dekoracje sezonowe w hali 8.0. Wystawy specjalne Na targach organizowanych przez Messe Frankfurt nie może zabraknąć wystaw specjalnych. Wystawy „New Concept Store” oraz „Village”, które będą dostępne dla wizytujących w sekcji „Pure & Elegant” w hali 9.0. „New Concept Store” to prezentacja nowej koncepcji projektowania wystawy sklepowej. Na pokazie przybliżone zostaną techniki, jak stworzyć aranżacje, które sprawią, że przykujemy uwagę klienta na dłużej. W strefie „Village” 10. najbardziej rozpoznawalnych marek zaprezentuje różnorodne rozwiązania i pomysły na sprzedaż oraz jak ulokować produkty na wystawach sklepowych, a wśród nich: Cedon, designimdorf, Charles&Marie, Donkey, Gift Company, Good old friends, Mark’s Europe, Nogallery, Paperproducts and Werkhaus. Tendence Academy Dla wszystkich zainteresowanych nowymi inspiracjami w hali 9.1 dostępna będzie Akademia Tendence. Detaliści odnajdą tam pomysły na witryny sklepowe, wyświetlacze oraz wartościowe rady jak wystartować ze swoją firmą w świecie e-commerce. Będzie można również zgłębić wiedzę na temat prowadzenia sklepów internetowych oraz online Marketingu. Nowością na targach Tendence będzie nowy program Messe Frankfurt, promujący młode talenty. Będzie to okazja do poznania młodych rzemieślników i projektantów biżuterii. Zaprezentują oni swoje kreacje i kolekcje w dwóch odsłonach: „The Modern Crafts Talents” czyli projekty wyposażenia wnętrz w hali 9.0 „Pure & Elegant” oraz biżuteria w hali 11.1 „Accessories & Jewellery. Więcej informacji oraz zdjęcia z poprzedniej edycji na stronie internetowej: http://tendence.messefrankfurt.com/journalists

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *