Włodarze hotelu DoubleTree by Hilton w warszawskim Wawrze ufundowali renowację jednego z korytarzy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie w ramach akcji charytatywnej „Bajkowe korytarze”. Głównym elementem bajkowej grafiki zostało czekoladowe ciasteczko, znak rozpoznawczy marki DoubleTree by Hilton, które wręczane jest każdemu gościowi meldującemu się w hotelu.
Na korytarzowym obrazku, oprócz czekoladowego ciastka i innych słodkości, pojawiły się również dwa drzewa, nawiązując do samej nazwy DoubleTree. – Wykorzystanie naszego wyjątkowego smakołyku wydawało się nam oczywiste, biorąc pod uwagę, że odbiorcami będę głównie dzieci. Mamy nadzieję, że korytarz z ciasteczkową krainą, prowadzący do szpitalnego bufetu, nieco osłodzi ich pobyt w Centrum – podkreśla Karolina Jaskóła, PR & Marketing Manager hotelu.
To nie pierwsza akcja charytatywna DoubleTree by Hilton. Przyłączył się między innymi do akcji Szlachetna Paczka, wspomagając jedną z potrzebujących rodzin, a także wziął udział w Biegu Firmowym, z którego dochód przeznaczany jest na pomoc chorym i niepełnosprawnym dzieciom.
DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warszawa to jeden z największych obiektów konferencyjno-hotelowych w Europie Środkowo-Wschodniej, który dysponuje ponad 5000 m² powierzchnii eventowej, pokojami i apartamentami mogącymi pomieścić 700 gości.
Dodaj komentarz