Telewizory hotelowe więcej niż rozrywka. Systemy zarządzania telewizorami hotelowymi

Autor: Michał Bordewicz
Jesteśmy świadkami istotnych zmian na rynku multimediów. Tradycyjna telewizja linearna traci swoją dotychczasową pozycję na rzecz internetu i Smart TV. Za zmianami muszą systematycznie podążać menedżerowie hotelowi, dla których priorytetem jest zapewnienie gościom jak najwyższego standardu wypoczynku. Odpowiedzią na to może być system telewizji hotelowej, który zapewni użytkownikom nie tylko dostęp do najwyższej jakości rozrywki, ale także umożliwi korzystanie z wielu usług dodatkowych, jak np. room service. Pokoje hotelowe muszą być nie tylko komfortowe, ale i odpowiednio wyposażone. By zapewnić gościom pełną satysfakcję, powinny również oferować dostęp do rozrywki. Nowoczesne telewizory hotelowe odpowiadają na wszystkie oczekiwania zarówno gości, jak i menedżerów hotelu. Urządzenia te, podobnie jak telewizory konsumenckie, cechują się wysoką jakością obrazu (również w rozdzielczości UHD) i nowoczesnym designem. Jednak tym, co wyróżnia je spośród tradycyjnych technologii telewizyjnych, jest niemal nieograniczony dostęp do różnorodnych funkcji dodatkowych. Telewizory hotelowe oferują zaawansowane funkcje kontrolne, ograniczające możliwości regulacji odbiorników, m.in. blokadę maksymalnej głośności, blokadę ustawień telewizora czy dostępu do menu. Z punktu widz [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *