Nowa struktura organizacyjna Louvre Hotels Group w Polsce

W związku z rozwojem w Polsce sieci Louvre Hotels Group Sebastien Denier, wiceprezes ds. operacyjnych na Europę Środkową i Północną LHG, podzielił dotychczasową strukturę organizacyjną na trzy regiony: centralny, zachodni i południowy, którymi zarządzają dyrektorzy regionalni. Do ich obowiązków należy m.in. optymalizacja wyników finansowych hoteli, dbałość o dobrą jakość świadczonych przez nie usług, wspieranie motywacji zespołów hotelowych oraz przestrzeganie standardów i procedur sieciowych i branżowych. Dyrektorzy regionalni współpracują także blisko z inwestorami hoteli, którymi sieć zarządza, i franczyzowanych pod markami Louvre Hotels Group.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *