Prawa autorskie i pokrewne w hotelu w najnowszym „Hotelarzu”

W najnowszym wydaniu "Hotelarza", oprócz obszernej relacji z naszej konferencji Hotel Investment Trends oraz omówienia wyników konkursu na Hotel z Pomysłem 10-lecia (którym został, przypomnijmy raz jeszcze, andel's by Vienna House Łódź) wraz z prezentacją głosowań poszczególnych jurorów i ich uzasadnieniami, można przeczytać również m.in.


– pre-opening, soft opening, grand opening – Adam Pilczuk opisuje działania, które powinny być podjęte tuż przed otwarciem hotelu i bezpośrednio po otwarciu.
– monitoring wizyjny to zbiór danych osobowych – o tym jakie ma to konsekwencje dla hotelu pisze Maciej Kopeć
– o nagrodach i karach w hotelu, co wolno pracodawcy, a czego nie wolno piszą prawnicy z Kancelarii OM Legal
– w sekcji Media w Hotelu przybliżamy kwestie związane z różnymi opłatami, jakie hotelarze muszą ponosić w związku z udostępnianiem telewizji


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *