Superbrand Hotel SPA Dr Irena Eris

W rankingu Business Superbrands, wśród 80 najmocniejszych marek znalazła się warszawska firma. Przeprowadzenie rankingu w Polsce zleciła międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd., promująca ideę brandingu. Celem konkursu było wyłonienie najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek kategorii B2B. W polskiej edycji Business Superbrands udział wzięto około 5 tys. firm. Te z największą siłą marketingową zostały nagrodzone tytułem Business Superbrand 2007.

Źródło: PULS BIZNESU(2007-09-26) str.: 21

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *