Jak znaleźć dobry bank? – Finansowanie inwestycji w hotelarstwie – cz. II

Autor: Jerzy Miklewski
Jerzy Miklewski
Autor jest właścicielem
firmy HOTELON świadczącej
usługi w zakresie hotel project managment.
Twórca i realizator projektu budowy sieci hoteli
tranzytowych IDEAL; ekspert Instytutu Turystyki;
akredytowany przez PARP do świadczenia usług w zakresie działania 2.1.

Pierwsza wizyta w banku zwykle kończy się wylaniem kubła zimnej wody na rozgorączkowanego inwestora hotelowego, któremu wydawało się, że jest świetnie przygotowany do ubiegania się
o kredyt inwestycyjny

Może go, niestety, spotkać niespodzianka – tym bardziej przykra, że zarówno w innych krajach europejskich, jak i w Stanach Zjednoczonych inwestor z dobrze przygotowanym projektem nie miałby poważnych kłopotów z uzyskaniem kredytu.

Z moich doświadczeń wynika jednak, że pierwszą wizytę w banku na [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *