Rynek gościnności

Sieci hotelowe planują wydać miliardy złotych na budowę nowych hoteli w celu przyciągnięcia klientów, którzy będą gotowi zapłacić nawet 400 euro za noc. W 1999 r. zyskowność branży hotelowej była na poziomie 12% a do roku 2002 spadła do 0,3%. W latach 2002-2005 liczba hoteli w Polsce wzrosła o 30%. Obecnie w branży panuje tendencja wzrostowa, w całym kraju rożnie współczynnik obłożenia hoteli. W ciągu kilku ostatnich lat do Polski weszły takie międzynarodowe sieci jak Radisson SAS, Starwood, Holiday Inn czy Campanile.

Źródło: THE WARSAW VOICE(2007-10-07) str.: E6

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *