Kolejna edycja Hotel Marketing Conference

26-27 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz 9-10 listopada w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach odbędzie się największa konferencja marketingowa dla hotelarzy w Polsce – Hotel Marketing Conference. Motywem przewodnim tegorocznej konferencji będzie „Direct Booking, ludzie, procedury, automatyzacja sprzedaży i marketingu hoteli”.

Konferencja organizowana jest przez firmę Profitroom – lidera wśród dostawców technologii rezerwacyjnej. W ubiegłorocznej edycji wzięło udział 721 osób, w tym m.in. właściciele obiektów hotelarskich oraz osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing hoteli czy apartamentów. W ciągu dwóch dni uczestnicy będą mieli okazję zobaczyć 18 merytorycznych prezentacji i prelekcji. Skupione będą one wokół głównej tematyki konferencji, czyli sprzedaży bezpośredniej hotelu. W dzisiejszych czasach, w związku z rosnącym znaczeniem portali OTAs jak Booking.com, Expedia oraz metasearchy jak Trivago i Google, współpraca z tymi pośrednikami jest nieodzownym elementem efektywnego zarządzania rezerwacjami obiektu, jednak generowany zysk ze sprzedaży za ich pośrednictwem jest mniejszy niż w razie sprzedaży poprzez kanały własne hotelu (stronę internetową, recepcję itd.). Jednym z ekspertów występujących na konferencji będzie prof. Henryk Mruk z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, który opowie o employer brandingu w hotelu, wiele hoteli boryka się bowiem z pozyskaniem i utrzymaniem wartościowych pracowników. Employer branding jest jednym ze sposobów na zbudowanie dobrego wizerunku obiektu hotelarskiego wśród nich. Kolejnym prelegentem będzie Marcin Misztal z Google, który opowie o rosnącym znaczeniu tej wyszukiwarki w całym procesie przygotowania do podróży przez turystów oraz o roli smartfonów w kontakcie z potencjalnym klientem. Wśród prelegentów znajdą się też przedstawiciele niemieckiego lidera branży metasearchy – firmy Trivago, którzy opowiedzą o najnowszym produkcie firmy, czyli Express Booking by Trivago. Na konferencji wystąpią też eksperci z ponad 120-osobowego zespołu Profitroom, którzy podzielą się doświadczeniem z pracy z ponad 2 tys. hoteli w Polsce i na świecie. W tym roku poruszą oni m.in. temat trendów w urządzeniach mobilnych oraz optymalizacji stron i systemów rezerwacji w tym zakresie. Art director Marcin Dmoch opowie o znaczeniu spójności wizerunkowej hotelu zarówno w świecie online, jak i offline. Jednym z punktów programu będzie również przedstawienie nowego produktu firmy, jakim jest Guest Connect CRM, którego sprzedaż ruszyła w czerwcu. Prezentacje będą uzupełnione o liczne case studies, dzięki czemu uczestnicy konferencji będą mogli poznać efekty projektów realnie wypracowywanych przez lidera branży. Hotel Marketing Conference to też okazja, by poznać innych hotelarzy, nawiązać relacje i wymienić doświadczenia. Okazją do tego będzie m.in. wieczorna impreza – Simply More Party. Tradycyjnie podczas konferencji odbędzie się również konkurs „Hotelarze goszczą Hotelarzy”. Uczestnicy zapraszają innych hotelarzy, fundując co najmniej weekendowy pobyt w swoim obiekcie. Każdy, kto taki pobyt w formie voucheru ufunduje, może sam wziąć udział w losowaniu. jest konferencją bezpłatną dla hotelarzy. W zamian za darmowy udział w wydarzeniu Profitroom uczestnicy mogą wspomóc Fundację Mam Marzenie, której misją jest spełnianie marzeń dzieci w wieku 3-18 lat cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego uczestnicy będą mogli określić deklarację kwoty, którą przekażą fundacji Współorganizatorem poznańskiej edycji Hotel Marketing Conference 2017 są Międzynarodowe Targi Poznańskie. 2017 odbędzie się przy okazji organizowanych przez MTP Polagra Gastro – Międzynarodowych Targów Gastronomii i Invest Hotel – Targów Wyposażenia Hoteli. Zainteresowani wzięciem udziału w konferencji powinni dokonać rejestracji za pośrednictwem strony www. hotel-marketing.pl. Partnerem medialnych konferencji jest „Hotelarz”

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *