Nowa generacja podróżników – Best Western zmienia się, aby lepiej odpowiadać na potrzeby millenialsów

Innowacyjne podejście, zamiłowanie do nowych technologii i otwartość na wyzwania. Millenialsi, pokolenie, którego nazwę w różnych kontekstach odmienia się przez wszystkie przypadki, znaczący wpływ wywarli także na rynek turystyczny. Z nową generacją podróżników zmieniają się bowiem nie tylko trendy i sposób zwiedzania, lecz również oczekiwania, którym muszą sprostać hotele. Wie o tym sieć Best Western Hotels&Resorts, która w odpowiedzi na potrzeby pokolenia Millenium sukcesywnie wprowadza zmiany. Butikowe marki w nowym stylu Wśród rozwiązań, które Best Western Hotels&Resorts zaprojektowała z myślą o millenialsach, są m.in. wybrane marki hoteli. W ramach składającego się z siedmiu marek portfolio sieci, z myślą o pokoleniu Y, stworzone zostały Vīb® oraz GLōSM. To, co je wyróżnia, to nie tylko dynamika i nowoczesny design, lecz także koncentracja na łatwym dostępie do technologii. GLō to designerska, butikowa marka, której obiekty rozświetlają okolicę swoją charakterystyczną fasadą. W hotelach sygnowanych marką Vīb goście mogą skorzystać z darmowego Wi-Fi, wirtualnego konsjerża, elektronicznych zamków opartych na technologii Bluetooth lub RFID, a także stanowisk do samoobsługowego zameldowania i wymeldowania. Wirtualna rzeczywistość i pokoje sterowane głosem Wirtualna rzeczywistość w hotelach? Best Western jako pierwsza sieć tej wielkości wprowadziła oparte na niej rozwiązania, redefiniując proces decyzyjny gości. Wszystkie hotele sieci w Ameryce Północnej oferują gościom wirtualny spacer 360 stopni, dzięki któremu mogą oni obejrzeć hotel jeszcze przed dotarciem na miejsce. Best Western wychodzi jednak o krok dalej i kontynuuje swoje prace nad dostosowaniem swojej oferty do potrzeb pokolenia Y. Zamawianie budzenia, zgłaszanie prośby o serwis czy rezerwacja taksówki przy pomocy sztucznej inteligencji? Niebawem może to być możliwe – sieć wprowadziła pilotażowy program wykorzystujący urządzenie Amazon Echo Dot, które przetwarzając informacje głosowe może w przyszłości posłużyć także do zarządzania pokojem hotelowym. W pełni mobilnie Często mówi się, jak ważna dla millenialsów jest mobilność. Z tą myślą Best Western zdecydowała się na ulepszenie i całkowite przeprojektowanie swojej globalnej, wielokrotnie nagradzanej strony www. Jej nowa wersja zawiera wizualne, interaktywne elementy i jest w pełni responsywna, dostosowując się do wielkości ekranu urządzenia, z którego korzysta użytkownik. W efekcie, przeglądana zarówno ze smartfona, tabletu, laptopa czy komputera stacjonarnego jest intuicyjna, bogata w obrazy i angażująca użytkownika. Co więcej, zintegrowana jest ze światowymi technologiami, jak chociażby Google Places API, i jeszcze bardziej ułatwia wygodny booking online. Nowa nazwa, nowe logo Dostosowanie do potrzeb nowego pokolenia Best Western rozpoczęło od przeprowadzenia rebrandingu. W ramach swoich działań, firma zmieniła nazwę z Best Western International na Best Western Hotels&Resorts, wprowadzając także nową identyfikację wizualną. W nowym znaku firmowym znalazły się wykorzystywane we wszystkich kanałach komunikacji inicjały marki - BW. Odświeżone zostały także znaki poszczególnych marek. Tym samym w procesie rebrandingu sieć połączyła swoje wieloletnie - siedemdziesięcioletnie już - doświadczenie z nowoczesną identyfikacją wizualną.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *