Grupa Hotelowa Orbis – Strategia rozwoju

Strategia, ogłoszona w dniu 1 czerwca 2007 na lata 2007-2011 zakłada wzrost liczby hoteli do 89. Będą one dysponować 14 tys. pokoi. Podstawowym za­łożeniem jest rozwój marek Etap i Ibis oraz zmiana marek wybranych hoteli Orbis po ich modernizacji i dostosowaniu do wymogów marek Accor. Realizacja strategii ma według prognoz przynieść istotny wzrost EBITDA Grupy Hotelowej Orbis z 230 mln zł w 2007 r. do 390 mln w 2011 r. Prognoza EBITDA nie uwzględnia zysku z tytułu transakcji sprzedaży nieruchomości.

Źródło: PARKIET ( dodatek: Dodatek 1) Data: 2007-11-05

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *