Big Data w służbie nowoczesnego hotelarstwa

Hotelarstwo XXI wieku to przetwarzanie masy danych dotyczących cen i typów pokoi, szczegółów rezerwacji czy zachowania konkurencji w portalach rezerwacyjnych. Rozwój internetu zmusza do poszukiwania narzędzi, które pomogą w opanowaniu natłoku danych, przeanalizują je i pomogą w podjęciu kluczowej decyzji biznesowej.

Od pewnego czasu w hotelarstwie trwa rewolucja związana z rozwojem internetu. Globalna sieć to dzisiaj gigantyczna ilość danych, których terabajty wylewają się z serwerów. Rozwój e-commerce, portali społecznościowych, rezerwacyjnych, turystycznych itp. wymusza potrzebę uporządkowania danych, które mogą służyć biznesom do dalszego rozwoju. Z pomocą przychodzi Big Data, czyli nowa definicja potężnych zbiorów danych, których przetwarzanie i analiza nie są łatwe, ale pozwalają na uzyskanie z nich nowych informacji, a co za tym idzie – nowych biznesów.

Channel manager – do zarządzania kanałami sprzedaży

Wykorzystanie danych o użytkowniku pozwala na prowadzenie skutecznych działań reklamowych w internecie. Śledzenie behawioralne użytkownika na stronie hotelu dostarcza informacji, co go konkretnie interesuje. Dzięki tym informacjom hotelarz ma możliwość wysyłania spersonalizowanych komunikatów rekl [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Michał Miernik. Autor pełni funkcję marketing managera w YieldPlanet

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *