Wizytówka naciągacza

„Za kilka dni Państwa hotel zniknie z Map Google, dlatego proponujemy przedłużenie wizytówki na kolejne pięć lat w promocyjnej cenie”. Telefony tej lub podobnej treści hotelarze odbierają coraz częściej. Jeśli więc otrzymałeś podobny telefon – nie płać, bo to próba naciągnięcia na dodatkowe koszty.

Każdy hotelarz wie, jak ważna dla hotelu jest wizytówka Google Moja Firma. Pojawia się ona wówczas, gdy użytkownicy szukają hotelu po nazwie własnej w wyszukiwarce lub na Mapach Google. Usługa obecnie jest całkowicie darmowa i bezterminowa. Niestety coraz częstszą praktyką są próby naciągania hotelarzy przez różnego rodz [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Wojciech Sroka, Get In Web

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *