55 lat „Hotelarza”

Dokładnie 55 lat temu, we wrześniu 1962 roku, ukazał się pierwszy numer pisma tworzonego przez hotelarzy dla hotelarzy. Dziś „Hotelarz” świętuje swoje 55 urodziny. Z tej okazji najnowsze wydanie czasopisma otrzyma nie tylko wyjątkową okładkę, nawiązującą do tej historycznej z 1962 roku, ale także wiele miejsca wewnątrz wydania poświęcimy temu jak przez ostatnie ponad półwiecze zmienił się polski rynek hotelarski, a wraz z nim my. Od 13-stronicowego pisma wydawanego na papierze maszynowym i odbijanego na powielaczu w 300 egzemplarzach doszliśmy do 120-stronicowego, nowoczesnego magazynu o nakładzie 5. tys. egzemplarzy i czytelnictwie przekraczającym 30 tys. A mimo to jest cały czas tym samym pismem, które realizuje cele jakie postawili jego twórcy ze Zrzeszenia Polskich Hoteli Turystycznych: „środkiem wszechstronnej informacji”, źródłem praktycznej wiedzy o najlepszych rozwiązaniach ułatwiających zarządzanie i wyposażanie obiektów noclegowych, oraz platformą wymiany doświadczeń między hotelarzami. „Hotelarz” rozwijał się i rozwija razem z branżą hotelarską. Im silniejsza i bardziej profesjonalna jest ta branża, tym silniejsze i bardziej profesjonalne jest to pismo.  I tak jak przez ostatnie 55 lat staraliśmy się za pośrednictwem naszego pisma promować najwyższe standardy i pomagać hotelarzom w codziennej pracy, tak będziemy starali się robić to przez następne co najmniej 55 lat. W „Hotelarzu” ponadto jak zawsze pogłębiony przegląd najważniejszych informacji rynkowych, zmian personalnych, a także wszystko o śniadaniach hotelowych, a także konsekwencjach wynikających z braku procedur bezpieczeństwa danych, gdy w hotelu wyłączą prąd.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *