Falstart hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa

Mimo informacji prasowej o otwarciu hotelu Hampton by Hilton Oliwa w Gdańsku 25 września, rozesłanej do mediów przez agencję PR obsługującą sieć, dotychczas nie udało się jeszcze otworzyć tego obiektu. Pierwszych gości przyjmie najwcześniej 20 października.

Jak poinformował „Hotelarza” przedstawiciel spółki Hotel Professionals Management Group, która zarządza obiektem: „Obiekt posiada wszystkie odbiory i zezwolenia, w tym akceptacje sieci Hilton. Prawdą jest, że pomimo spełniania wszystkich wymogów otwarcie hotelu dla gości zostało wstrzymane. Ma to przyczyny czysto formalne, związane z finalizacją kwestii właścicielskich. Zapewniamy, że zarówno hotel, jak i obsługa jest w pełni przygotowana do przyjęcia gości, co nastąpi jak tylko dopełnione zostaną wyżej wspomniane formalności”. Recepcja hotelu informuje, że pierwszych rezerwacji dokonywać można od 20 października.

Inwestorem 101-pokojowego hotelu jest trójmiejska spółka deweloperska Moderna Investment. Hotel powstaje w nowej części kompleksu tworzonego w ramach rewitalizacji i rozbudowy budynku dawnej przychodni w Gdańsku Oliwie. Część kompleksu przeznaczona jest na działalność biurową, na parterze znajdą się lokale handlowo-usługowe, w tym hipermarket. Koszt całej inwestycji szacowany jest na 60 mln zł.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

2 komentarze do “Falstart hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa

  1. A co na to Hilton Global?

    Ciekaw jestem jaki tak naprawdę jest powód tego falstartu. Bo branża mówi o kilku – no ale spuśćmy na nie zasłonę milczenia.

    Swoja drogą tak profesjonalna firma jak Hotel Professionals Management Group nie może sobie pozwalać na wystrzymywanie zapowiadanego wcześniej otwarcia. Szczególnie, że rynek mamy dojrzały i takie historie raczej się nie zdarzają.

  2. 2.5/10 na booking.com, a jeszcze żaden gość nie przekroczył progu drzwi. Aż dziwne że załoga hotelu nie znalazła chwili aby poinformować przyszłych (pierwszych) swoich Gości o konieczności odwołania rezerwacji szybciej niż na dzień przed przyjazdem. Hampton pokazał jak nie zaczynać swojej przygody z hotelarstwem 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *