Gheorghe Marian Cristescu w Radzie Ambasadorów G2A Areny

Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development, oraz przewodniczący Społecznej Rady Turystyki przy Ministrze Sportu i Turystyki przyjął zaproszenie do udziału w Radzie Ambasadorów G2A Areny w Rzeszowie – jednego z największych centrów wystawienniczo-kongresowych w Polsce.



Rada Ambasadorów jest organem, który czuwa nad kreacją i promocją organizowanych przez G2A Arenę wydarzeń gospodarczych i kulturalnych. W ich gronie znajdują się są osobistości, które osiągnęły sukces w swoim życiu zawodowym. Wśród nich: Rita Cosby, dziennikarka CNN, b, wiceprezes Nokia Europe, dr Zbigniew Inglot, prezes INGLOT Sp. z o.o., dr Stanisław Kluza, prezes Banku Ochrony Środowiska oraz były szef Komisji Nadzoru Finansowego, Józef Wancer, prezes Banku BGŻ BNP Paribas, Robert Korzeniowski, wielokrotny Mistrz Olimpijski, Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska, Marta Półtorak, prezes Marma Polskie Folie Sp. z o.o., Bartosz Skwarczek, prezes G2A.COM, oraz prof. dr hab. Anton Stasch,  przewodniczący Rady Naukowej Europejskiego Klubu Biznesu i rektor Europejskiej Akademii Technologi i Zarządzania.
- Jest mi niezmiernie miło znaleźć się w tak zacnym gronie, ale przede wszystkim czuję ogromną radość, że właściciel Centrum G2A Arena docenił rozwój i potencjał Chopin Airport Developmen zapraszając mnie do udziału w Radzie Ambasadorów Centrum – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Prezes Chopin Airport Development.

G2A Arena Centrum Wystawienniczo Kongresowe Województwa Podkarpackiego w Jasionce jest obecnie najnowocześniejszym obiektem biznesowym zlokalizowanym na terenie województwa podkarpackiego. Głównym celem jest organizacja największych, najważniejszych i najbardziej prestiżowych imprez targowych, wystaw i konferencji w regionie.


Uroczyste otwarcie obiektu nastąpiło 23 czerwca 2016 roku. Właścicielem obiektu jest Województwo Podkarpackie, zarządza nim na podstawie zawartej umowy koncesji na zarządzanie obiektem spółka CWK Operator sp. z o.o.
G2A Arena to ponad 16 tys. metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej, sala kongresowa na 872 osoby, 2 duże sale konferencyjne na 220 i 190 osób, 8 mniejszych sal, które pomieszczą od 20 do 60 osób, część administracyjna oraz dwie sale: restauracyjna i bankietowa, które mogą pomieścić odpowiednio 160 i 120 osób. Dostępny jest także przestronny zewnętrzny i podziemny parking.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *