Myhotelplus pomaga zdobyć klientów z Niemiec

Myhotelplus to nowe narzędzie umożliwiające wzrost sprzedaży w segmencie leisure i business, poprzez nawiązanie bezpośredniej współpracy z biurami podróży, głównie z Niemiec.

Hotele dołączając do programu, automatycznie pojawiają się w gronie wybranych hoteli, pozycjonowanych w szczególny sposób m.in. na stronie www programu z którego korzysta ponad trzy tysiące biur podróży, w systemach rezerwacyjnych – w zależności od zawartych umów z touroperatorami, w mediach społecznościowych B2B. . Już ponad setka hoteli głównie 4* i 5* z Hiszpanii, Turcji, Egiptu i Grecji działa w ramach programu Myhotelplus.

Biura podróży rezerwując pokój w hotelu mogą wysłać swoim klientom powitalną wiadomość, przesłać bezpośrednio do hotelu dodatkowe preferencje gościa, pozostać w stałym kontakcie ze wskazaną osobą w hotelu a w zamian za zaangażowanie w budowanie lojalności klientów uzyskać dodatkową prowizję.

Hotele z Polski zyskują nowych klientów z Niemiec, pozycjonowanie na rynku niemieckim, bezpośredni kontakt do biur podróży, dodatkowe narzędzie do budowania lojalności gości oraz możliwość współuczestniczenia w działaniach marketingowych w ramach np. roadshow.

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: www.myhotelplus.com

TSS Group od blisko 20 lat świadczy usługi dla branży turystycznej. W Polsce od 2005 roku kooperuje z ponad 600 biurami podróży i wspiera partnerów zagranicznych na rodzimym rynku.

TSS Polska specjalizuje się w międzynarodowym konsultingu sprzedaży i marketingu dla branży turystycznej. W ramach TSS Group w Niemczech tworzy kooperację 2900 biur podróży, z czego 600 biur agencyjnych zrzesza w Polsce. Poprzez współpracę, niezależne biura agencyjne tworzą ważną grupę dystrybucyjną, uzyskując preferencyjne warunki współpracy i dostęp do ofert niemieckich organizatorów. Ponadto kooperacja gwarantuje wsparcie technologiczne i szkoleniowe. Agenci korzystają również z innowacyjnych rozwiązań: program lojalnościowy HOTEL+ czy karta zniżkowa dla pracowników Travel Agent Card.

W ramach usług marketingowych na rzecz podmiotów zagranicznych w Polsce wspiera sprzedaż B2B i B2C oraz wprowadza nowe produkty turystyczne na rynek polski. W latach 2010-2015 TSS Polska była generalnym agentem Deutsche Bahn na Polskę, będąc jedynym podmiotem licencjonującym punkty sprzedaży. Analogicznie TSS Group z siedzibą w Dreźnie wspiera polskie organizacje i przedsiębiorców na rynku niemieckim.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *