Zmiany w działach sprzedaży łódzkich hoteli

Dyrektorem sprzedaży i marketingu DoubleTree by Hilton Łódź została Katarzyna Myszka, która trafiła do tego hotelu jeszcze przed jego otwarciem w 2013 r. Przez cztery lata pełniła funkcję senior MICE managera, zarządzając działem sprzedaży konferencji i bankietów.




Swoją karierę w hotelarstwie rozpoczęła w 2011 r. w hotelu Novotel Warszawa Centrum w dziale rezerwacji, a następnie pracowała w warszawskim Hiltonie, gdzie zajmowała się sprzedażą powierzchni eventowych. Do jej obowiązków w DoubleTree należy m.in. monitorowanie otoczenia rynkowego, analizowanie grup docelowych oraz kształtowanie polityki cenowej hotelu, a także nadzór nad pozyskiwaniem organizatorów wydarzeń i realizacją eventów odbywających się hotelu. Ukończyła studia licencjackie na King’s College w Londynie na kierunku Business Management.

Stanowisko senior sales managera w DoubleTree by Hilton Łódź objęła Sandra Fengler, dotychczas kierująca sprzedażą i marketingiem łódzkiego hotelu Tobaco, z którym związana była od jego otwarcia w 2013 r. Wcześniej pracowała m.in. w łódzkim Grand Hotelu. Hotel DoubleTree by Hilton Łódź dysponuje 200 pokojami, 13 salami konferencyjnymi i ok. 4,5 tys. m kw. powierzchni wystawienniczo-kongresowej w halach byłej Wytwórni Filmów Fabularnych.

Sandrę Fengler na stanowisku kierownika sprzedaży i marketingu w Tobaco zastąpił Jakub Rosły, dotychczasowy revenue manager w tym hotelu. Pracę w hotelarstwie rozpoczął w zespole otwierającym Holiday Inn Warszawa Józefów w 2007 r. Następnie przeszedł przez wszystkie szczeble w recepcji hotelu ibis Warszawa Ostrobramska. W 2012 r. trafił do nowo otwartego JM Hotelu w Warszawie, gdzie po roku kierowania działem recepcji i rezerwacji stworzył samodzielne stanowisko revenue managera w strukturze działu sprzedaży. W 2015 r. rozpoczął pracę w Tobaco jako specjalista ds. sprzedaży aktywnej, po roku został revenue managerem

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *