HOTELOWA ŁAZIENKA: geometria i minimalizm

Geometryczne kształty, minimalistyczna forma, zacieranie granicy dzielącej ją od pokoju – to główne trendy panujące obecnie w projektowaniu i wyposażaniu hotelowych łazienek. Przestają one być już jedynie ciasnym dodatkiem do pokoju, a stają się jego równoprawną częścią estetyczną.

Fot.: Unicus Palace, Kraków


Łazienka należy do strefy najbardziej prywatnej ze wszystkich pomieszczeń, w związku z tym podlega też najbardziej subiektywnej ocenie gościa. Dlatego zasadniczą sprawą dla każdego hotelu jest, aby była to ocena jak najbardziej pozytywna. Można to osiągnąć jedynie przez stworzenie w niej klimatu domowej łazienki, do której wyposażenia właściciel mieszkania przykłada nie mniejszą wagę (i przeznacza na to nie mniejszy budżet) niż do wyposażenia i zaaranżowania pokoi. Cały czas można jeszcze natknąć się na hotele, i to nawet 3-gwiazdkowe, w których jest ona ciasną klitką o powierzchni dwóch metrów kwadratowych, wyłożoną najtańszymi płytkami PCV, z chybotliwą umywalką, malutkim lustrem z plastikową półeczką i czymś w rodzaju ceraty zawieszonym przy prysznicu. Jednak czas takich obiektów mija. Po prostu goście przestają w nich nocować (albo właściciel w końcu decyduje się na ich remont). Opinie dotyczące stanu łazienki należą do najczęstszych (i najczęściej branych pod uwagę podczas wyboru hotelu). Dlatego akurat w tej kwestii nie warto oszczędzać na wyposażeniu czy zwlekać z remontem.

Jak powiększyć łazienkę

Łazienka z założenia jest stosunkowo niewielką przestrzenią (choć i to się zmienia w nowoczesnych hotelach czy obiektach SPA, gdzie na tę część przeznacza się coraz więcej miejsca, czasami nawet kosztem części sypialnej). Jednak można ją optycznie powiększyć za pomocą kilku prostych rozwiązań, dzięki czemu wygląda ona na bardziej komfortową. Najprostsze jest zam [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Anna Patoleta

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *