Łóżko wygodne, solidne i łatwe w eksploatacji

Autor: Bartłomiej Sitkowski jest prezesem firmy Hypnos Beds Polska
Dobrze zaprojektowane łóżko jest w hotelu najważniejsze, bo obok profesjonalnej obsługi i świetnej gastronomii zaspokaja podstawową funkcję hotelu, czyli nocleg. Jest meblem, który powinien być wyjątkowo wygodny, solidny i łatwy w eksploatacji. Dla gościa hotelowego pokój jest ostoją, w której po dniu wypełnionym intensywną pracą czy zwiedzaniem powinien poczuć komfort nawet większy niż we własnej sypialni. Budowanie prestiżu i dbałość o zadowolenie gości wymusza na inwestorach wprowadzanie indywidualnie zaprojektowanych łóżek oraz materacy, uwzględniających coraz bardziej wyrafinowane potrzeby gości. Łóżka hotelowe projektuje się z myślą, by goście poczuli się w nich komfortowo, doskonale wypoczęli i chętnie wracali do hotelu danej sieci. Mając to na uwadze, należy zastosować różnorodne rozwiązania, które zapewnią idealny komfort w każdym pokoju niezależnie od jego rodzaju i rozmiaru. Łóżko to element najbardziej eksploatowany w hotelu Rzeczą, o której trzeba pamiętać, jest fakt, że łóżko to najbardziej eksploatowany element hotelowego pokoju. Istotne jest, aby jego producent zapewnił jak najdłuższą gwarancję, najlepiej pięcioletnią. Opłacalność wyboru modelu materaca z dłuższą gwarancją można łatwo obliczyć, dzieląc koszt łóżka przez liczbę dni, w których obowiązuje gwarancja. Większość tanich materacy ma tylko dwa lata gwarancji, tak więc dzienny koszt przez okres ich użytkowania może okazać się najzwyczajniej nieopłacalny. Dłuższa gwarancja sprawia, że management hotelu nie musi myśleć o dodatkowych wydatkach i może w tym czasie spokojnie planować inne inwestycje. W luksusowych hotelach przyjmuje się, że łóżka i materace, ze względu na ich intensywną ekspl [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *