Wyniki hoteli miejskich we wrześniu

Autor: Piotr Stawiński
Wrzesień uchodzi za najlepszy miesiąc pod względem wyników w hotelach biznesowych. W Krakowie, według danych STR, średnia cena w obiektach najwyższej kategorii osiągnęła w tym roku 586 zł przy 93 proc. obłożenia, a w Warszawie 527 zł przy 88 proc. Średnia cena ADR dla hoteli wszystkich kategorii w tych miastach kształtowała się na poziomie blisko 370 zł przy 90-procentowym obłożeniu, a RevPAR był wyższy o ponad 10 proc. niż rok wcześniej. Gorzej niż we wrześniu 2016 r. było we Wrocławiu i w Poznaniu, a w Trójmieście podobnie. WARSZAWA Średnia cena za pokój w warszawskich hotelach wynosiła 368 zł (30 zł więcej niż rok wcześniej), a obłożenie blisko 90 proc. (o 1,5 pkt proc. więcej). Przełożyło się to na RevPAR wyższy o ponad 30 zł czyli o 10,5 proc. Ś [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *