CRM – must have hotelu

Autor: Krzysztof Wujs
Współczesna sprzedaż w dużej mierze polega na umiejętnym budowaniu relacji z klientem. Jednak jej efektywność zależy także od takich czynników, jak personalizacja ofert, szybkość i moment reakcji. O ile dwa pierwsze bez trudności można realizować klasycznymi metodami, o tyle kwestię czasu reakcji lepiej zautomatyzować. Automat nie zapomina. Analiza trendów marketingowo- -sprzedażowych w branży hotelarskiej pozwala na wyłonienie kilku najważniejszych nurtów. Po pierwsze, coraz większy nacisk kładzie się na spersonalizowaną komunikację, dopasowaną do preferencji i oczekiwań klientów. Po drugie, coraz większe znaczenie ma profilowanie gości, co wynika ze zmian w modelu podróżowania (nie sam wynajem pokoju, ale doświadczanie pobytu). Po trzecie, automatyzacja komunikacji, procesów oraz systemów CRM, co wiąże się bezpośrednio z optymalizacją sprzedaży i konwersji, a pośrednio ze zmianami na rynku pracy oraz zmianami demograficznymi (wzrost udziału millenialsów, preferujących komunikację za pomocą nowych mediów). Odpowiednio zaprojektowany CRM, czyli system do zarządzania relacjami z klientem, może realizować wszystkie zadania wymienione w trzecim punkcie. Pod warunkiem, że od początku jest budowany z myślą o realizacji [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *