Jak osiągnąć „efekt wow”?

Pokój hotelowy jest miejscem, w którym goście mają czuć się komfortowo i wyjątkowo. Duża konkurencja w branży sprawia, że nie wystarczy już tylko dobra lokalizacja oraz wygodne łóżko, żeby zachęcić klientów do korzystania z danego obiektu. Ważne jest pierwsze wrażenie, jakie odniesie gość, a na to wpływa każdy szczegół. Niebagatelną rolę odgrywa tu design i jakość każdego z elementów wyposażenia Funkcjonalność, ergonomia oraz zastosowanie trwałych i łatwych do utrzymania w czystości materiałów to główne czynniki, które brane są pod uwagę podczas projektowania pokoi hotelowych. Na to, jakie muszą spełniać standardy, wpływa klasa danego obiektu. Jednak goście oczekują czegoś więcej niż tylko wygodne, schludnie urządzone miejsce do spania. Właściciele obiektów hotelowych prześcigają się więc w pomysłach na oryginalną aranżację wnętrz. Taką, która sprawi, że goście będą wracać i polecać hotel innym. Jakie elementy wyposażenia powinny się znaleźć w pokoju – narzuca też właścicielom kategoryzacja hoteli. Design oferuje wartość dodaną Goście korzystający z sieci hotelowych przyzwyczajeni są do standardów, które określają daną markę na całym świecie. Bywa, że takie miejsca mają określony jeden styl, który je wyróżnia na tle innych. Jednak coraz częściej wnętrza hotelowe są unikatowe. Stosuje się do ich aranżacji oryginalne, wyróżniające się dobrym designem elementy wyposażenia, takie które mają spowodować „efekt wow”. – Design powoduje, że hotel oferuje gościom wartość dodaną, czyli poza tak ważnym czynnikiem jak funkcja pojawia się coś więcej – zwraca uwagę Magdalena Federowicz-Boule z firmy Tremend, specjalizującej się w projektowaniu obiektów hotelowych. – Daje pozytywne odczucia, zachwyca, sprawia, że goście czują się luksusowo i wyjątkowo. Tłumaczy Artur Buta, właściciel Pracowni Aranżacji Wnętrz Artbuta: – Projekt pokoju rozpoczyna się od pomysłu na hotel, miejsca, w którym się obiekt znajduje, od tego, jaką ma mieć kategorię i w jakim stylu ma być urządzony. Poza estetyką ważna jest funkcjonalność i dobór takich materiałów, które będą wytr [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *