Zmiana oferty w hotelowym SPA – kiedy jest potrzebna?

W każdej dziedzinie innowacje są niezbędne, aby przetrwać – również w hotelach, bo tego oczekują goście. Chcą nowości i traktują to jako wyraz troski hotelarzy o ich satysfakcję z pobytu. Jak to wygląda w hotelowych SPA? Krótko mówiąc – różnie.



Rynek, czyli konsumenci, wymusza tworzenie cały czas nowych, lepszych, bardziej użytecznych produktów i usług, także SPA & wellness. Potężne laboratoria kosmetyczne stale pracują nad nowymi składnikami, które mogą mieć wpływ na stan skóry, i nad nowymi recepturami produktów. To sprawia, że co pewien czas pojawiają się nowe produkty kosmetyczne, które mają powstrzymać procesy starzenia, wzmacniać odporność skóry czy niwelować jej różne niedoskonałości.

Marki kosmetyczne wprowadzają też coraz to nowe zabiegi profesjonalne wzbogacone o nowe substancje aktywne. To bardzo dobre praktyki, których rynek oczekuje, bo branża kosmetyczna kieruje swoją ofertę do osób mających wysoką świadomość własnego wyglądu, a więc też wymagających, by zakupione produkty i usługi spełniały ich oczekiwania. Marki kosmetyczne starają się wprowadzać nowości zabiegowe do swojej oferty zazwyczaj raz, dwa razy w roku. Towarzyszy temu z reguły odpowiednia promocja, która powinna trafić nie tylko do bezpośrednich nabywców, czyli profesjonalnych obiektów SPA, ale także do klienta docelowego, czyli gościa. Jeśli jest to spójna kampania promocyjna, to łatwiej wypromować nową usługę. Jeśli marka promuje ją wyłącznie w segmencie profesjonalnych obiektów SPA, to ciężar przekonania do niej odbiorcy indywidualnego spoczywa w całości na hotelowym SPA. To trudniejsze zadanie, ale nie zmienia to faktu, że nowe zabiegi są niezbędne w ofercie, ponieważ tego oczekują goście. Goście chcą zmian Gośćmi hoteli SPA & wellness są osoby, które mają świadomość zdrowego stylu życia i wartości, jakie daje atrakcyjny wygląd. W związku z tym zazwyczaj korzystają oni z usług gabinetu masażu, kosmetycznego czy SPA również w miejscu zamieszkania. To sprawia, że mają sporą wiedzę o trendach zabiegowych, nowych usługach, terapiach wellness, generalnie o tym, co aktualnie jest na topie.

Porównują oferty zabiegów, ceny za poszczególne usługi oraz oceniają jakość tych usług. Korzystają z tych usług również podczas każdego pobytu w hotelu i oczekują, że oferta będzie nie tylko perfekcyjna, ale także innowacyjna, czyli będzie zawierała takie usługi, które [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Anita Bajdalska. Autorka prowadzi firmę Manager Spa, posiada tytuł Certfied SPA Supevisor ISPA

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *