Akademia Hotelarza o strategii ustalania cen w hotelarstwie

We wtorek 6 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Ponad 20 uczestników doskonaliło swoje umiejętności z zakresu revenue managementu pod okiem Agnieszki Kasprzak, revenue managera w Louvre Hotels Group. Korzystając z wiedzy i doświadczenia Agnieszki Kasprzak uczestnicy szkolenia mogli zapoznać się z niezbędnymi definicjami RM, podstawowymi wskaźnikami oraz zgłębić problem segmentacji, kanałów dystrybucji, cenników. Nie zabrakło również warsztatów praktycznych, podczas których uczestnicy doskonalili swoje umiejętności pracując na realnych przykładach. Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych jak zwykle bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny warsztatów, jak i ich praktyczne zastosowanie.


Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *