Efektywna i zyskowna sprzedaż konferencji i bankietów

W czwartek 15 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się drugie w tym roku seminarium szkoleniowe z cyklu Akademii Hotelarza. Nasi eksperci, Blanka Retmańska – Man i Artur Trukawiński, przedstawiali podczas spotkania najlepsze sposoby na efektywną i zyskowną sprzedaż konferencji i bankietów.

Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? Jak wyróżnić nasz hotel na tle konkurencji? Jak nie ulec presji cenowej i kalkulować oferty tak, by na nich dobrze zarobić, a klient był zadowolony? – te właśnie zagadnienia były przedmiotem dyskusji podczas spotkania hotelarskich profesjonalistów w Warszawie.

Podczas pierwszej części seminarium eksperci omówili tematy dotyczące warunków przygotowywania skutecznych ofert handlowych, najczęściej popełnianych błędów, a także doboru pracowników do działów sprzedaży.

Podczas sesji popołudniowej poruszono zagadnienia związane z szacowaniem kosztów, polityką rabatową, wartością zrealizowanego wydarzania vs. kosztami realizacyjnymi,
rozliczaniem wydarzenia z klientem, procedurami sprzedaży i automatyzacją w firmie, a także sprawdzonymi technikami pozyskiwania klientów eventowych.

W ankietach poszkoleniowych uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno poziom seminarium (5,6 w 6-stopniowej skali), jak i użyteczność przekazanej wiedzy (5,4).

Kolejne ze szkoleń Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone organizacji pracy hotelu, już 22 marca podczas targów WorldHotel w Warszawie. Szczegóły dostępne na http://akademia-hotelarza.pl/

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *