Best Western Hotels & Resorts prezentuje kampanię „Today’s Best Western”, a w jej ramach cykl „Behind the brands”

Kiedy w 2015 roku marka Best Western Hotels & Resorts rozpoczęła swoją transformację, jej celem było zakomunikowanie, iż Best Western to nowoczesna i licząca się marka dla współczesnego podróżnika. Miała także uwydatnić wizerunek innowacyjnego, perspektywicznie myślącego lidera branży. Teraz, dzięki nowej kampanii „Today’s Best Western”, która potrwa przez cały rok 2018 i obejmie cykl zatytułowany „Behind the Brands”, podróżni będą mogli przyjrzeć się ewolucji tej ogromnej sieci hoteli.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *