Premiara raportu Demand Outlook 2017

Ukazał się najnowszy raport Demand Outlook podsumowujący rok 2017 na rynku spotkań. To najpełniejsza w kraju analiza danych na temat wydarzeń organizowanych w Polsce oraz wybranych miastach Europy Środkowo-Wschodniej. Raport zostanie dołączony jako insert do najnowszego wydania miesięcznika "Hotelarz".

Według autora projektu Demand Outlook, firmy Z-Factor, w roku 2017 odbyło się w całej Polsce 51407 spotkań, co stanowi o 2,7% wydarzeń więcej niż w roku 2016. To dane z najnowszego raportu Demand Outlook, który od niedawno ukazał się na rynku.
Oprócz wersji drukowanej dystrybuowanej razem w magazynem „Hotelarz”, dostępna jest wersja elektroniczna opublikowana na: stronach zfactor.pl i demandoutlook.com.
Publikacja prezentuje dane na temat rynku spotkań zebrane na przestrzeni całego roku w obiektach zlokalizowanych wybranych Polskich miastach – Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Aglomeracji Śląskiej, Lublinie i Łodzi. We wszystkich miastach dane sprawdzane były codziennie i dotyczą one z ponad 86,8 tys. m2 powierzchni konferencyjnej i gastronomicznej przeznaczonej do realizacji spotkań. Prezentowane w raporcie dane – między innymi na temat liczby wydarzeń, obłożenia, branż, klientów i popularnych obiektów, bardzo wnikliwie zostały porównane do wyników z roku 2016.
„Możemy śmiało przyznać, że docieramy do większej liczby danych w Polsce i całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej, niż udało się to komukolwiek przed nami. Jednak nasz apetyt rośnie w miarę jedzenia i już teraz nie możemy doczekać się raportów za kolejne lata, w których będziemy mogli szerzej porównywać Polskę do innych ośrodków w Europie” – mówi Wojciech Liszka, CEO firmy Z-Factor.
Ewenement stanowi fakt, że w raporcie po raz pierwszy zaprezentowano dane nie tylko na temat Polski, ale także porównano je do podobnych wyników wybranych miast Europy Środkowo-Wschodniej – Budapesztu, Pragi, Bukaresztu i Sofii.
„Przedstawiliśmy dane obrazujące sytuację w wybranych przez nas miastach poza granicami kraju, gdyż uznaliśmy tę wiedzę, że interesująca z punktu widzenia osób zarządzających rodzimymi obiektami. Było to możliwe, gdyż aktualnie monitorujemy rynek spotkań w 12 krajach, a oprócz Polski są to Czechy, Słowacja, Bułgaria, Rumunia, Włochy, Austria, Węgry, Litwa, Estonia, Ukraina oraz Rosja” – mówi Edyta Kowalczyk, Partner w firmie Z-Factor.
System Demand Outlook, dzięki któremu przygotowano raport, to flagowy produkt firmy Z—Factor. Gromadzi on obszerną wiedzę niezbędną w dziedzinie konferencji i spotkań. Dostarcza informacji na temat potencjalnych klientów, podaży wydarzeń na rynku oraz prezentuje je w formie szczegółowych analiz. Pomaga również w zwiększaniu efektywności pracy sprzedawców i w podejmowaniu strategicznych decyzji.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *