O zarządzaniu ceną oraz efektywnej sprzedaży konferencji

W marcu w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyły się dwa kolejne szkolenia w Akademii Hotelarza poświęcone zarządzaniu ceną w hotelu oraz efektywnej sprzedaży konferencji i bankietów.



6 marca szkolenie poświęcone tematowi Revenue management – zarządzanie ceną w hotelu na poziomie podstawowym poprowadziła Agnieszka Kasprzak, revenue manager w sieci Louvre Hotels Group. Przedstawiła uczestnikom najważniejsze pojęcia z zakresu revenue managementu, czyli strategii zarządzania ceną, omówiła główne techniki optymalizacji przychodów.

W trakcie części praktycznej uczestnicy doskonalili swoje umiejętności, pracując na realnych przykładach. 15 marca odbyło się szkolenie dotyczące efektywnej sprzedaży konferencji i bankietów prowadzone przez Artura Trukawińskiego i Blankę Retmańską-Man. Podczas pierwszej części przedstawili oni zasady przygotowywania skutecznych ofert handlowych, najczęściej popełniane błędy, a także kwestie doboru pracowników do działów sprzedaży. W drugiej części poruszali zagadnienia związane z szacowaniem kosztów, polityką rabatową, wartością zrealizowanego wydarzenia vs. koszty realizacyjne, a także z rozliczaniem wydarzenia z klientem, procedurami sprzedaży.

Uczestnicy poznali też sprawdzone techniki pozyskiwania klientów eventowych. Kolejne szkolenie Akademii Hotelarza, 10 kwietnia, poświęcone będzie procedurom operacyjnym w hotelarstwie, a poprowadzi je dyrektor hotelu Courtyard by Marriott Warszawa Aneta Stępkowska. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *