Strona WWW hotelu: efektowna czy efektywna?

Autor: Patrycja Ajanidis
Atrakcyjna czy praktyczna – oto jest pytanie. Strona internetowa hotelu jest dziś nie tylko jego wizytówką, ale przede wszystkim narzędziem komunikacji i sprzedaży. Aby skutecznie realizować wszystkie te zadania, musi być stworzona ze znajomością branży, z uwzględnieniem narzędzi dopasowanych do oczekiwań gości oraz potrzeb biznesowych hotelu. I choć wielu hotelarzy zastanawia się nad wyborem: efektowna czy efektywna, możliwe jest osiągnięcie złotego środka. Żyjemy w dobie rewolucji technologicznej, zmieniają się też funkcje stron WWW. Jeszcze kilka lat temu realizowały one przede wszystkim cele wizerunkowe. Miały zachwycić wyszukaną grafiką i galerią zdjęć. Dziś stawia się przed nimi więcej zadań. Po pierwsze – muszą umożliwić łatwy kontakt gości z hotelem, po drugie – skutecznie realizować sprzedaż. Strona WWW z punktu widzenia gościa i hotelu Z punktu widzenia gości strona musi być użyteczna – łatwa w obsłudze, intuicyjna, responsywna, zapewniająca łatwy kontakt z hotelem (dzięki różnym opcjom), dostarczająca odpowiednich treści (o hotelu, pokojach, warunkach rezerwacji, ofertach specjalnych itp.). Musi jednak posiadać też tę trudną do zdefiniowania, unikatową cechę, która sprawi, że gość zdecyduje się na dokonanie rezerwacji (bo pokocha hotel). Myśląc o zwiększeniu skuteczności rezerwacji bezpośredniej, hotel powinien mieć na uwadze szeroki zakres narzędzi komunikacji, dopasowany do różnych grup odbiorców – od pokolenia baby boomers, którzy najchętniej dzwonią, po generację Z (dziś jeszcze dzieci i młodzież), która nie kontaktuje się przez telefon czy e-mail, lecz [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *