Marki AccorHotels (których wyłącznym licencjodawcą w naszym kraju jest Grupa Orbis) obecne w Polsce w 72 obiektach dysponujących łącznie 12 262 pokojami są bezsprzecznie najpopularniejszymi hotelami sieciowymi w naszym kraju, ale za plecami lidera trwa walka o drugie miejsce. Pełna treść analizy dostępna jest w "Raporcie z Rynku HoReCa 2018 - Katalogu Dostawców".
Grupa Orbis z markami AccorHotels pozostaje liderem zarówno rynku hotelowego w Polsce pod względem wielkości, jak i ilości sieciowych hoteli, a jej pozycja w najbliższych latach wydaje się niezagrożona. W tym roku planowane są kolejne otwarcia obiektów Orbis pod markami ibis Styles: w Warszawie, Morach, Bolesławcu; ibisa w Poznaniu i ibisa Budget w Gdańsku, które dysponować mają łącznie 665 pokojami.
Drugą najpopularniejszą siecią w Polsce jest Hilton Worldwide posiadający w portfolio 16 hoteli z 2885 pokojami, planująca w tym roku otworzyć obiekty pod marką Hampton by Hilton w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Oświęcimiu i Kaliszu z 674 pokojami.
Tuż za siecią Hilton plasuje się Marriott International z 12 hotelami, ale aż 2865 pokojami (19 pokoi mniej niż Hilton), który w tym roku zapowiada otwarcie w Polsce kolejnych 656 pokoi w hotelach Renaissance w Warszawie, a także Moxy w Warszawie Pyrzowicach, oraz Four Points by Sheraton: w Warszawie.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU DOSTĘPNA JEST W RAPORCIE Z RYNKU HORECA 2018 KATALOGU DOSTAWCÓW.
Aby otrzymać raport, wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza” zamów prenumeratę TUTAJ
Dodaj komentarz