AccorHotels liderem, ale walka o drugie miejsce trwa

Marki AccorHotels (których wyłącznym licencjodawcą w naszym kraju jest Grupa Orbis) obecne w Polsce w 72 obiektach dysponujących łącznie 12 262 pokojami są bezsprzecznie najpopularniejszymi hotelami sieciowymi w naszym kraju, ale za plecami lidera trwa walka o drugie miejsce. Pełna treść analizy dostępna jest w  "Raporcie z Rynku HoReCa 2018 - Katalogu Dostawców".

Grupa Orbis z markami AccorHotels pozostaje liderem zarówno rynku hotelowego w Polsce pod względem wielkości, jak i ilości sieciowych hoteli, a jej pozycja w najbliższych latach wydaje się niezagrożona. W tym roku planowane są kolejne otwarcia obiektów Orbis pod markami ibis Styles: w Warszawie, Morach, Bolesławcu;  ibisa w Poznaniu i ibisa Budget w Gdańsku, które dysponować mają łącznie 665 pokojami. Drugą najpopularniejszą siecią w Polsce jest Hilton Worldwide posiadający w portfolio 16 hoteli z 2885 pokojami, planująca w tym roku otworzyć obiekty pod marką Hampton by Hilton w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Oświęcimiu i Kaliszu z 674 pokojami. Tuż za siecią Hilton plasuje się Marriott International z 12 hotelami, ale aż 2865 pokojami (19 pokoi mniej niż Hilton), który w tym roku zapowiada otwarcie w Polsce kolejnych 656 pokoi w hotelach Renaissance w Warszawie, a także Moxy w Warszawie  Pyrzowicach, oraz Four Points by Sheraton: w Warszawie.  

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU DOSTĘPNA JEST W RAPORCIE Z RYNKU HORECA 2018  KATALOGU DOSTAWCÓW.

 

Aby otrzymać raport, wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza” zamów prenumeratę TUTAJ

 



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *